Tempestà in settembre - Signori di u populu

Thunder è lampi in u castagnu - questu hè un fenomenu climaticu rari, perchè ùn era micca tutti quelli chì l'avianu vistu. À e regioni miridiunali, questu tempu hè più frequenti, ma in u nordu pò esse osservatu circa ogni 2-7 anni. I scienzi sò micca vistu qualcosa inusual si u tronu chilchendu à settembre, ma i signali di u populu dettu chì un fenomenu pò esse un furore di not only happy events.

Chì significanu u tempore in settembre?

Sicondu i credenzii populari, tali fenomenu climaticu dice, prima di tuttu, quandu a vaghjimu serà chjucu è longu, è l'invierno hè nevicata. Dunque, quelli chì piantanu fiori o verdura in u castagnu, pudete ligate cù cura di i letti più cunsigliu, e manciari è bulbi ùn sò micca prubabilmente congelatu. I signe di u populu di una timida à a fini di settembre ancu dinò chì dopu un tali fenomenu hè necessariu di ripiglià a colella immediata, altri ùn puderezze è a crescitura scurazioni. Ch'ella sia cusì hè difficiuli di ghjudicà, ma assai ghjardinari utilizanu sta credenza è argumenu chì l'hà aiuttu à salvà a col di più d'una volta.

Avà parlemu ciò chì in settembre u tronu è u tronu pò esse resultate se à guardà da a finestra. I nostri antenati crèdenu chì ùn deve esse micca fatti in casu, postu ch'è ponu incertezza. Sicondu supersticheghji, in casu di una tempesta, avete bisognu à reticverà torrente e tagliu, è ùn vede micca nantu à a strada finu à chì a tempesta ùn sottu micca. I crmeni anu cunsigliatu ancu per vende candele per vede à i icone à questu tempu, questu aiutà à scanta da e forze scuri chì pruvate d'entre in casa durante u tempu. Hè bisognu di crede in questu, hè difficiuli di dì, ma si ùn voi micca vulete riesce, pruvate micca di guardà a sundressa di sittembre è ancu più più chì ùn viaghjanu in a strada in questa tempore. S'è capitu chì u cattivu scursale hà pigliatu in un passaghju, dicenu à voi cumpresa di a cuspirazione: "Vi vùagliu casa, purtendu u mo stessu, ùn aghju micca un altru, un passeva, unu hè vinutu". Ùn hè micca efficau più efficeu di leghje a prighera , ancu hà salvatu da i forze scuru. Dopu à quandu u domicile, piglia immediatamente un spaziu calore, perchè lavarevi puru cù l'invidia di l'altri ghjovani è l'impattu negativu di e forze scuru, chì, secondu i signali, durante una timida in u vaghjimu anu influenza considerable in una persona.

Una altra di crede dice chì u tempu in u vaghjimu pò aiutà à purtà a fortuna è a fortuna. Per assicurà chì u signu di una timida in u settore hà travagliatu, hè necessariu durante u tempu quandu hà pigliatu un clima dolore per piglià 7 muniti, pusendu in un colpu di cogghiu o un ghjucchettulu è fate d'acqua corrente. Dopu chì ci hè necessariu di dichjarà e parolle: "Cum'è à a strada, hè lumera cù i lamponi, cusì à a casa, aghju soldi è bona furtuna, cum'è e chjappi di tronu, cusì monedas in u mo ringetru." In seguitu, avete bisognu à piglià e muntagne da u cuntinuu cù l'acqua, ascivervi cun raggiu di tela è postu in una purse, secondu e credenze, si scheranu soldi. Hè nutate chì i persone cunghjigliani ùn averanu micca fà cunglienzia, perchè in u so parolle, a ricchezza è a fortuna vi darà un forze scuro, hè semplice periculosa per cuncludi trattati cun elle, ma hè di voi di decisu, sicuru, da fà u ritu .

Se parlebbe nantu à i vede di a chjesa à una timida in u castagnu, sò più vicinu à u scientificu. I curiecci ùn vedanu nudda mistica nantu à sti fenominu, sustene chì u mumentu chiuvidu ùn parlanu micca di a presenza di e forze scuru vicinu à a persona o periculu. Perchè, cridendu oghje ghjudizii spessu arguminendu chì ùn pudete micca cunfirmà i superstenzioni è questu hè un gran peccatu, postu chì una persona religiosa ùn pò micca avè nudelli signi, eccettu à u tempu.

Quale postu pigghianu in u disprezzu eternu per vede s'ellu vulete cunfondà e credenze, avete bisognu di decisu nantu à u vostru, ma ùn hà prubabilmente micca affirmazioni stendu da scarrà, è questu ci vole ancu cunvechjata.