Sivananda Yoga

Hatha yoga tradisce cum'è "sun-moon", rispettivamente, hè u centru di tutti l'insignamenti yogic. A Sivananda yoga hè una di i rami di hatha yoga. Hè a tutalità di tutti i stili di yoga. Eccu avete scopre l'asanas, i mantras è e religione cù studiu di l'scripture santu.

Swami Sivananda, u fundatore di a direzzione, hà creatu un ioga di casa, chì hè piacevule è faciule à comprende in a so casa. Hè per via di a so crescità è universalità chì Svivananda Swami Yoga hè divintatu pocu pupulari in l'Occidenti.

Eserciti

A Sivananda yoga hè ancu chjamata terapia. A ragiunata hè simplice - in l'aula puteva guariscenze u vostru corpu in una manera cumplida. Unu hè solu di fighjate l'elementi basi di a yoga terapia è swami siwananda:

E furmazione in sivananda yoga sempre hè stata cù Surya Namaskar - saluti di u sole.

  1. Cunduce i vostri ochji, in aspettu, aduprate a via di i soli di i vostri pedi. Exhale - i piedi rilassate, l'aria passa in terra. Inhalation - u vertex hè stesu nantu. Exhalation, inhale - mani per i lati, stinzanu bè. Exhale, inhale - bassa i vostri mani, cercate e mani, stenderà e so bracciale ligeramente torcu back, inclince forward cun una volta indisponente. Reachighjate e mani à u pianu, dàie e so pedi, andate è rimette à u to legu. Inhale - pigliate u to pede neu.
  2. Bassa u corpu, tinennulu davanti à e mani è pene di i dete. Va a l'estremu sianu, tira a pelvis, è nantu à inalazione à andà à l'attrezzu di u ghjacaru. E mani è pedi sò stesi, a pelvis hè u puntu più altu di u corpu, a volta hè chjachjata, u capu si trova.
  3. Intricciate i mani in contru à u pianu, cù un respiru intensu, avemu diticciali cù u vostru pede, i vostri spalle hè spurtatu, i vostri mani riposanu à u pianu. Sustitu u pede di manu. Petti cumminciuti, mani nantu à u pavone, trascinendu. Per rinforzà, pudete pacà e vostre ghjinochje parechji volte.
  4. Arrassamu in altu cù un spinu, ancu e mani à i mariti à falà - l'exhalazione. Inhale - arme, exhalation - crouched, palmi in fronte à u pettu. Forse, spiegà è intricate.
  5. Mani suttili à u pianu, daveru i nostri ghjinochjati, inhale, unbend - exhale. A manca uttena va in Lunge, inhale, a perna ghjusta hè spurtata da volta.
  6. Dienticammo i nostri braccia in i coddi, vanu a quantità à u pianu finu, finu à l'aghjustà in u spalle - a pusata di u ghjacaru face in risa. Da quì, quandu piscià a pelvisa, vai per l'attrezzatura di u ghjacaru cù u fogghiu.
  7. Lunge avanza cù u pede per davveru, cercate quì. Connetta pétei riluttanti, mani in u pianu, dàchuli è inseriti i nostri ghjinochjati.
  8. Aghjustate e mani, cunghjunghjite i mani, stende a spine, fate i ghjinochje, in l'exhale, frendu in daretu, è pozzu strìntelu andante.
  9. U periculu diritariu scava in una lunghizza, rimintemu u legatu ghjornu, si n'andà in una pose d'un cane un musculu ghjustu. Chjapela in u spalle è vai in u ghjocu faccia. Lunge cù u pedi righimi, cunnette e so pezzi è i rimèttanu. In l'ispirazioni, cullà è tilt à u corpu, pusau e mani.
  10. À l'exhalazione, avantaghju davanti, pusau e mani in u pianu, ripruduta a volta à a perna, rimpiazzà u dirittu, daveru è vai in u cane cù a bocca. À l'exhalazione avemu addivatu a pelvis è andate in u cane cun a vola.
  11. Lunge pede u pede, piddà a seconda sita, scalendu.
  12. Connette e mani medite .