Kriya Yoga

Kriya Yoga traduttu cum'è accionu è sensibilizazione. Per mezu di u kriya yoga unu sapemu a verità di l'essence, chì dice chì l'omu ùn hè micca solu un corpu, ma una anima immortal.

Unu di i grandi maestri di u iocu di u XXesimu seculu argumenta chì u benefiziu di trè anni di i exerciti di Kriya Yoga hè uguali à un millionu anni in l'evoluzione di l'omu. A sola mezzu minutu di Kriya yoga hè uguali à l'annu di u sviluppu spirituale.

Mentri travagliava cun tantra kriya yoga à u circhendu à a to spina dritta è u flussu di energia di rotazione, chì sguassa tutte e blocchi è elimina l'stagnazioni di l'energia in u corpu umanu. Kriya kundalini yoga (Kundalini pranayama hè una parte impurtante di u kriya yoga) hè dirigutu à despertà l'energia di tutti i chakras . A basa di stu metudu, un programa speziale di Kriya kundalini yoga hè stata creata per i femine - "Eye of Revival".

Eserciti

Tutti l'eserzii sò fattu un veru numeru di volte.

  1. Pòviu cù i vostri pedi chì sò attraversati, rilassate, e mani reste liberamente à i vostri pedi Inhale and exhale, a cima di a testa tira à u suffittu, tira a spine. Diciate questu la frasa magic "Sò". Salutu oliu à i quattru elementi.
  2. Stand up straight, inhale, mani per l'albitramenti, stende è sulitanu tuttu. Cumpulammu u Sun cù i nostri mani, arrimenu in stretchicci è fate tuttu. Moniate finu a minimu, rilassate i rini.
  3. Pettite e vostre mani aparte è cumince à rotate in sensu urdettu.
  4. Fate falà nantu à u pavone, rinfrisa u so magherini è a testa, mani in u corpu. Pigliemu a pressa, a cintina hè pressata. Inghjusteghja a nostra cima è i so maghju, exhalà i nostri pierdiche, è testa.
  5. Sentate à u pianu, ripigliate e mani in u pianu, tira i so calzini è strapate u pianu di a pelvis. Pigliate a pusizione di a "tavuletta", quandu a spina, pelvis è cadenti sò una linea. Emu finu à u pianu, i nostri pedi sò allungati, aghjustemu i nostri pisci nantu à noi stessu, avemu a calà a nostra cuttura in aspirazione, trasfurmate e nucali sopra à l'altru durante u tardiu, ci arrassu in l'exhalazione. I Brushes sò situati longu u corpu, sìammu quantu più possibili.
  6. E caghjati sò largamente spaziati, ripiglià i nostri pedi cù i calzini, avemu a raghjoni, e nostre mani riposu nantu à a mane. Doppu a inalazione, si devandemu volta, nantu à l'exhalazione, a testa torna versu u pettu. Per via inhalazione, simu in u pettu, nantu à l'exhalazione, avemu sfamu a testa. Senza a bassa cù i vostri mani, cuntrullendu a distruzzioni.
  7. L'enfasi hè chjinata, e mani sò diretta, i calzini sò stretchi. E stinchi, si pigliò un respiru, ci passanu in l'attitudine di u cane. À l'exhalazione, tornanu à l'IP. Doppu a inalazione, pruvate di diminuite a nostra manca di fondu, ponu avè taccu in u pianu è digu in u spinu.
  8. Standing on legs recta, susciteghja u vostru armatu righitatu, a manca una manca in i vostri ghjorni. Avemu cambiatu e mani daveru versu l'altra banda.
  9. Parternu in tutta a manu, cullà in più di u sole cù i nostri mani è di mandà a so livare è u calore in i nostri cori.