Ioga in casa

A salvezza affucannu - l'arti di l'affucari. Ùn sò maestru yogi pò aiutà à trattà u prublema di l' excedente di pesu o l'armunizazioni di a vista mundiale, se ùn fate micca a yoga in casa. U coach pò dà solu u 20% di a cunniscenza, tutte u più pudere di "esse" da stu studiente indipendenti.

I iocu in casa ùn hè micca difficiule. Avete bisognu di una rugna, robba cun cómoda, è, per uns 20 minuti. Se vulete principià cù una direzzione specifica di u ioga, u più populari è simpaticu in casa hè hatha yoga . Questu stilettu hè cunsigliatu per tutti i principianti, perchè chjucu solu per a furmazione fisica.

Opere, per pudè avè l'appuntamentu i più simplicimenti eserciti di u yoga in casa. U cumè di u chjamatu complexu di sviluppu generale.

Eserciti

  1. Posa à pusà in una pusizione còmiga nantu à l'ossu di l'ischju, i peri - in una pusizioni cunvene (hè pussibule in turcu o in metu lotus), ci cunnettevamu li ditteti in mudra - u big u indecente hè chjusu. Ricerche e spalle, stinzendu cù a corona. À l'exhalazione avemu chjusu i nostri ochji, allora liberta tuttu u pensamentu, l'esperimenti, i porsi, osservemu a nostra respirazione.
  2. Ognemu i nostri ochji è cumincianu u warm-up. Facemu movimenti circolari di a testa cun l'amplitude maiò. Ripetemu in una è l'altra parte.
  3. Facemu u fustu di e mani, facemu turnà e nostri mani è stirendu in altizza, dopu avemu fattu altruduzzu di e manu assicuta è manu diritta.
  4. Aggheroi i nostri mani darrere a nostra sponda, fate un pezzu, impetu maghju, suscendu a nostra manu verticalmente. Vultamu è arregistrà i nostri spalle.
  5. Mani in fronte di ellu in u lock, averghjemu annantu à inalà è l'exhaling, do 7 repetizione, da cambià in manu.
  6. Strapamu li nostri cuglieri, pruvate à pusà nantu à a grandi superficie di i buttiglii. Questu hè assai impurtante in u iocu per l'apertura di u chakra situatu in l'area pélvis. Caminamu "buttiglii" avanti è tornanu, stragglienu i peri da u pianu.
  7. Pettene i nostri mani, i so cuglieri sò stirminiati, avvintenu i nostri debbiti è rivenutu, cum'è s'ellu vulete spenderà i nostri anu allungatu pussibuli. Questu exercitamentu aiuta da i piani.
  8. Allora movi i calzini in un círculo, pulling the socks e pulling on ourselves.
  9. A perna ghjucata hè intricata à u ghjinochju, u paleu à u buttocke, a riga di l'uppu hè aggruppatu in lado. Pudemu i nostri mani, portanu u pesu di u corpu in e nostre mani. Lentamente distruggeru u ghjinochju ghjucatu da u pianu cun l'exhalazione, è si stendit à u toe. Ùn avemu alludendu - retorna un ghjornu di volta è aghjustemu nantu à носочек. Regresu i gambi è repite à l'altra parte.
  10. Regresu à l'IP, travagliate i nostri pierri è pruvate s'arriva senza mani.
  11. Salutazione di u Diu - avemu avutu l'arme di u rugu. Petti cumminciuti, rinviate spaddi, stomacu cun forza. Cù inalatu ci stinzanu l'ascuntantinu, in l'exhalazione, basculendu in terra. Sugnu i nostri capi, exhale - riceviamu. Facemu cum'è s'ellu ci hè push-ups, ma avemu pressu i coddi à u corpu, i ghjinochje nantu à u pavone.
  12. Cù una ispirazioni venerate è caverne in u spinu, bassa a pelvis, stomacu, pierchi in u pavimentu. Fixemu a situazione è u restu in a pusizione di u zitellu.