Carottu di cunti: bona è mala

U valore di a carica di cuniggi hè di dubbitu - hè ricunnisciutu in u mondu cum'è unu di i più beddi, tendini, affettivu affettivu u corpu è digià daveru. Un tali diliziu vale à più di u pollulu, a porcu è a peccata chì ci sò avvezziatu, ma questu prezzululu hè bastatu. U manghjà cunti? Certamente! Da questu articulu sarete amparatu ciò chì esattamente.

A cumpusizioni di carne di cuniggi

In a carne di cunti conta una quantità incredibile di nutrizi, di quali - un gruppu quasi cumpatori di vitamini B, quant'è magnesiu, fosforu, potasio, calcium , sodium, ferru è assai più. U cuntenutu di caloria di u conchinu hè di 156 crescente, di quali 21 g di proteina è 8 g di grassu. Grazie à sta cumpusizioni, sta carne hè cunzignata cunzidirava comu unu di i più beneficiusi per a salute umana.

Beneficii di a carica di cuniglia

Parrannu di i benefizii è i preghjudizi di u cunellu, vale aduprà una varietà di aspetti nantu à chì i nutizzionisti anu centu di l'attinzioni. Cusì, per esempiu, in favore di a carica di i cunti sò tali fatti:

  1. Da a carne di u cunigliu, u grassu di grassu pò esse diventatu facilmente, chì permette à u chef per decide per ellu stessu quantu calori hè u pranzu dispostu. Ùn hè sicretu chì u grassu hè u più altu valuru di energia.
  2. U grassu di i Conti cuntene pocu calori di mantellu o grassu in a carne di altri animali. Grazie à questu cunigliu hè perfettamente adattatu à a dieta di quelli chì guardonu a so figura, aspetta di perdiri u pesu o avere l'esercitu per ottene a massa musculaire.
  3. A proteina di a carne di cuniglia hè assorbata da u corpu in u 90%, chì hè una figura increiblemente numerosa è hè assai impurtante per l'atleti. Inoltre, u rabbit cuntene tutti i aminociti essenzale chì sò necessariu per u corpu.
  4. A carica di u cunti hè allistrali, hè perfetta cun tolerate da a maiüità assoluta di i persone.
  5. A carcassa di cunigliu hè cunsistenti di carne cù 85% - hà qualchì parechji ossi, tendini. Per a paraguni, in a carcassa di un porcu o una vacca, a carne ùn hè micca u 60-65%.

Hè cunnisciutu ancu chì u cunsumu regulariu di u rabbit afecta in famiglia per a salute di u viaghju gastrointestinali.

Beneficu è dannu di a carica di cuniglia

Malgradu a lista impressiunanti di pruprietà utili di u rabbit, ùn si scurdanu di e qualità nocive. Cusì, per esempiu, perchè u risicu di l'accumulazione di un gran numaru di composti nitrogenu, ùn hè micca cunsigliatu per l'utilizà per quelli chì soffrenu di gout, artrite, psoriasis o di malatie di rina. In tutti l'altri casi, a carne di i prugne ùn saraghju micca male.