Dieta à avvilinà - chì pò manghja?

L'avvelenamentu incù untuffu hè moltu sfavigliate. E se l'indigestioni di u stomacu è di l'intestini sò assai forti, allura una persona ùn pò micca solu di senterà pitbegira, ma perde ancu perde l' appetite . Ma, quand'ellu hà cessatu di esse, una persona priva u so corpu di l'energia necessaria per ellu di rinnuvà è purificheghja di toxine chì anu intruduttu in u sangue è a cela. Invece, hè bisognu di una dieta speciale per avviling. Chì pudete manghjà in questu casu è ciò chì ùn hè micca, ùn cunnosci micca tutti, ma questu hè assai impurtante.

Ciò chì pò mangà dopu l'avvelenamentu: Basi di una Dieta

Mentri l'estomacu è l'altri organi di u sistema digestivu soffrenu, a dieta per avvilinà u manghjendu in alimentariu duverà piacè per ùn mancassi u travagliu. Inoltre, hà prumove a prumove a rapidità di eliminazione di i prudutti di degradazione è a risturazione di a microflora di u sughjettu intestinali. I so principii principali sò:

A dieta dimustrava per l'avvilimentu, è à l'infezioni intestinali

Spessu, una cundizione simili à un disorder stomacu due per un alimentu di qualità impurtante, l'esperienze di e persone è per l'infezioni intestinali. In questu casu, a listessa dieta si face in l'avvilanatu alimentariu. Chì pudete manghjà: mannarilla viscosa cun una piccula cantina di saline, sopas light , purcina patata o solu un bon caldo di carne, patati cociminati, purci di patate e patati purcanghi, rose hips e tè verde, banane è manzili (in forma di purcicli o patati), biscotti da pani biancu. I prudutti di furmagliu fermentatu sò ancu presentati, ma hè megliu mancu manghjalli in i primi ghjorni dopu à avvilinatu.