Cumu solu di manghjà?

Avete abbiutu u fastidiu seccu di u ghjornu è avà, sopra à l'orgogliu, cù ciò chì avete ritenutu, vogliu felicità è imponite. Ma averisce chì, da esse di mangiari, hè un prucessu più impurtante è utili per u corpu di l'avventura di fami di famu. Per ùn ùn fà per fà dulori è purtà aduprà à a fine, avete bisognu di cunnosce bè chì esce da manghjà.

Reguli di sorte

  1. Prima di tuttu, cumu per sorte di manghjà, u stomacu stessu vi diciarà: sè vo avete principiatu à manghjà "non quelli" e cose, avete sentate un punteddu brusgiatu in u stomacu, nausea, marezia. A sorsa duverà durà quant'è a stravaganza di a fami, è ùn hè senza alcuni uttimi pussibule di carica una microflora patogogica in un organettu limu.
  2. Diciarè chì vi manciassi di 8 am l'u ghjornu previ à 8 am ora. In questu casu, u primu a cosa hè di vìviri un vetru di acqua cù 3 càpsula di i Lineks bifidopreparazioni. Ma ùn pudete micca beviate cù una volley - una vittura d'acqua da lascià entre 14 minuti. Bei in piccule sips, mischjà l'acqua cù saliva.
  3. Cumu solu di fastidiu seccu - prima di tuttu, pianu pianu. I seguenti dui ore d'avè avè bisognu à a listessa freccia di 8 vetici più d'acqua, cumminendu quelli primi cù una regula, è dopu cun un bagnu bagnu cù l'addimbrata di decucchi d'erbe. U bagnu pò esse 8 minuti.
  4. Avà solu pudete sculaccià i vostri denti.
  5. À 11:00 vìviu compota di frutti secchi .
  6. A 14.00 a "proteina d'acidu lattica" - kefir o zucchina di Bolotov.
  7. À a sera à 18:00 pudete manghjà una tazza di caldo di verdura o pezza.
  8. À a notte prima di valla à 22.00 a vinu compoti, tè in legnu cù u melu.

Tuttu chistu avissi averatu bè, lentamente. In u princìpiu, u to stomacu ùn pò micca percive u manvellu à tutti: ùn site micca u so gustu, ùn pò micca manchjà. Questu hè pussibule. Sì ci hè u dulore finale è u dulce brusgiatu, avete dete di piglià stu pruduttu è pruvà una altra cosa. Prima di tuttu, in questu ghjornu, u corpu necessite un materiale di custruzzione - una protezzione faciule digeriscibile.