Irina Sheik hà participatu in a photo shoot for Vogue magazine

Nantu à u libru di u ghjugnu à u duminiu di Vogue brillanti hè oghji attivu travagliendu tuttu u gruppu. U paparazzi hà sappiutu di catturà nantu à i so lussu, cum'è u prucessu di filmazione per questa mena si sviluppau, a participazione in quale hè statu aduttatu da u famusu mudelli Irina Sheik.

In a rivista Irina serà rapprisintata in diverse imagines

A filmografia hè stata aduprata in u Parcu Centru di a Nova York, è durò tuttu u ghjornu. Ci era assai persone dispostu à vede stu prucessu, ma pare chì Shake ùn avia micca cura. Durante u travagliu nantu à a sesión di foto, u mudellu hà sappiutu cambià micca solu uni pochi vistimenti, ma ancu un fucile.

A primu imagine era simultaneamente femininu è fatale. L'Irina appareru in fronte di i cammari in boots argentu finu à i ghjinochje nantu à lacing è un vestitu longu cù un daveru asimmetricu, strufinatu da un tela cun una stampata di mare. U capeddu à u listessu tempu sò stati stati dispunibule in una stoviziosa piaghja cù i ricci.

A seconda imagine turnò per esse micca menu interessanti. Irina porta una furtiva longa falda cù magazini è un ghjerzu viare. Sicondu l'idea di u fotografu, stu spargimentu era fattu in un formatu mudificatu: Scacciò scappò da u so cumpagnu, un capu di polizia, è dopu chì ella abbrazzò appassiunatu.

U terzu puteziu prisentatu da u mudellu hè statu fattu in biancu è biancu. A ragazza si mette nantu à un vestitu stile chjucu di longu midi, cumplementà cù un cinéma di coghju. Nta sta stampa, Irina ripresentò una donna chì, cù u focu in i so mani, punisci u so societale.

In ogni casu, a ghjudleggiuni di l'idea di l'autori di a sessione di photo, l'heroina Sheik hà avà ubligatu à l'omu, chì, in fine, eranu ritratti tomate, in quale u mudellu hà avvicinà u polizia. In questa figura Irina hà fattu un capelli cù capelli cullati è u vistutu cù un vistitu russu è biancu cù una corbata.

Leghje ancu

Shake hè una figura famosa in u modellu di impresa

Irina ùn hè micca u primu ritrattu in a so vita. Accumincia a so attività in u 2004, cunvinciu un concorsu di bellezza in Chelyabinsk. Da u 2005, hà principiatu à travaglià in u modellu di l'affari in Auropa, eventualmente mudificate à l'America. Duranti a so carrera, era a face di assai marche famosi: Armani Exchange in u 2010, Guess in 2008-2009, Intimissimi in u 2007-2009, Givenchy Jeans in u 2016 è assai parechji.