Tè Monagliu Adjuvatu

L'usu di u phyto-tea per a perdita di u pesu hè cunnisciutu di parechje tempu. Ma ùn hè senza ragiunà chì si dice chì una cosa hè diferenze, è questu significa per perde un pesu. Certi pagamenti in custruzzione di gravidenza sò più efficau, qualchì cose, è ci sò quelli chì sò solu un placebo. Probabilizente, per quessa, certi persone cunzuddinate di e droghe, è questu hè correctu. Ma u te monasticu per a perdita di pisu - hè un altru impurtanza. E so pruprietà eccezziunità è l'effikacecie sò pruvati da i medichi è sò pruvati nant'à u praticatu da i cunsumatori. L'usu di u tè monasticu ùn deve micca esse infurmatu particularmente, hè abbastanti pussibule di rimpiazzarià u calore di calore di sempre.

Composizione è e prupitati di u tè monasticu

U nomu di u bèdu hè relatatu à u locu di a so creazione, perchè l'urìggini tali phytosamples foru usati da i monjosi per trattà i parchiioneri malati chì i indirizzàvanu. L'età propria di a ricetta per u te monasticu cumpone parechji seculi, ma a so cumpusizioni originale hè un pocu diffirenti di l'moderna. Dopu tuttu, durante e persecucione religiose in i tempi Sovietsi, a parti di u patrimoniu erudituu di i monasteri era persa, è deve ricustruita in pocu. Inoltre, i pruprietà di a bèzza attuale sò assai vicinu di quelli di u so anticu antica. È questu hè u meritu, sopratuttu, di i so cumpunenti cumposti. Te monastica per a perdita di pisu hè sceltu riduzzione d'urbes: elecampane, oregano, st john's, mint, dente leone, feno, fungus , è linden, dogrose è bagno di capraghju, è una piccula quantità di tè di foglia negra. Grazie à sta cumpusizioni, u tè ùn solu ùn si pratiche cù l'excece di kilogrammi, ma ancu dà forza, aumenta l'immunità è ricumincia i buttichi di vitamina C.

Beneficu è dannu di u tè monasticu

Sta zuccaru pò esse usatu no solu per cremà grassu. I beneficii di u tè monasticu pò esse più grande. Per esempiu, pò esse usatu per ridivà di fatica, irritabilità, malàvuli, nervosa, fatigue veloce è insomnia. Hè ricivutu cun energia, autoconfianza, ottimisimu, boni emozioni è briganti. Hè ancu un bonu prevenu à i frastichi, i prucessi infjammatori di u sistema respiratorju, a gripe, etc. A ricumpensa munàstica hè cunsigliata per utilizà per reduzzione di l'appetite è a better absorption of nutrients from food. Aiutà à scrive celluli di sustanzi tossicali è fugliali, hà un'urganu diureticu è colericu, ottimizza u travagliu di u stomacu è l'intestinali.

U te monasticu ùn pò micca infruie peresiu à u corpu. Stu risicu naturale naturali, per quessa hè assicurata da salvezza umana. A contraindicazione ponu esse solu allergii à certi cumpunenti è e gravidenzi grevi di u sistema urinariu.

Quante hè necessariu per fà un te monasticu?

L'effittività di sta zucca dipende direttamente nantu à quessa cume hè coccu. L'armi comu un tè simplice, una fogba d'acqua furiu, micca abbastanza. Prima, hè necessariu di preparà un te monasticu ghjornu, perchè chì a zuccarera hè fresca. Siconda, hè un "brewed" ca "brewed". A diferenza in u tempu di coccia. A cullizzioni monàstica pigghia un pocu di più di prucessa. Per un litru d'acqua, bisognu à piglià dui cullizzioni di tutte l'arbevuli inclusi di a cullezzione. Per separà, in acqua fogera, insistenu i radichi di l'elettampane è i maletti, circa 20 minuti. Allora aghjunghje l'arbe reminite à u calchinu è l'altru ora per fudiraghju un focu chjaru. Dopu fattu quessa, a zuccarera hè filtrata è, cum'è a razza di u tagliatu ordinariu, dilujatu cù l'acqua fervente è drunk. Per u gustu, pudete aghjunghje u melellu è u limonu.