Diet-etiquette: cumu fà cumportanu bè cù una dieta?

À u prucessu di pèrdite pisu ùn hè solu avvicinata, ùn hè micca rindirizzatu è ùn hà micca interferiscenu à e persone vicinu, hè necessariu seguità certu regule di cumpurtamentu, l'etiquette di cunsiderata di a dieta.

Regola 1. Ùn dì micca à tutti cù u vostru dieta

Tuttu a persona hà a so propria opinione per perdente di pesu è nutritura degne, perchè ùn ne hà bisognu à dì è ancu impone a so dieta. A salvezza, sicuru, avete statu dumandatu. Quandu siate in una cafe cù amici o culleghi, ùn deve micca dettu qualcosa chì hè bona o mala per a so figura, chì pienza hè megliu refuse, etc. Questu solu spoile l 'appetite per quelli chì sò intornu à tè, è a prossima volta penseranu beni d'invintà o micca.

Regola 2. Bocca per pezza

Se ùn avete amichele una quantità enorma di nfurmazione è avà pò esse infurmatu di e vantaghji è i danni di tutti i prudutti nantu à a terra, ùn hai micca bisognu di piglià l'iniziativu. Una frasa innocidente à alcuna nica chì u pezzu affecca avientu à a cundizione di a pelle, farà di crede chì questu hè un sullu sapore di a so fàccia. Dunque, per parler cù qualcosa, hè megliu sceglie un altru sugettu chjamatu interessanti per tutti, è ùn hè micca valutate à parlà di nutrimentu propiu.

Regola 3. A perdita di u pesu ùn anu micca bisognu di amici

Difartenti partiti è e fistuliti ùn sò micca u megliu postu per i persone di ghjocu chì sò nantu à una dieta. Perchè in quelli avvenimenti, refrungenti in a maiò parte di casi non sò in tuttu dietetica. Per vene in festa cù u manghjatu, hè impussibile, cum'è per tutti i medie chì offend l'affari di a sera. Ella sera fruste in questa situazione, cum'è unu di i so invitati seguite famu. È pusendu nantu à una tavula cun un pianu vacanti vi farà incunificà.

Ci hè parechje modi per esce da sta situazione. Eat in casa, in una festa pò esse limità à leghje è frutti. Ancu ponu purtà fruttu cun voi cum'è un rigalu, è ogni mouton møilyre casanu certamentu di prisintà à a tavula. Se vene nantu à un colazione di buffet, ùn viaghjate à a table, parlate à i persone, appartene à i cuncorsi, cantà karaoke, etc.

Regola 6. Rispetate l'opinione di l'altri

Sè decide di perdiri u pesu, cambia a vostra dieta , esercizia, etc., questu ùn significa micca chì altri hanu ancu fà. Ogni omu hà u dirittu di sceglie u cose à manghjà è quandu. Sì invitatu qualcunu à visità ùn hè micca necessariu di serve biss vegetables, cutlets, etc. nantu à a tavula. Per ognunu era culuritu, preparanu e manciari chì si sò diliziu è calori.

Regola 7. Ùn dì micca a vostra dieta à l'omi

Quasi tutti i membri di u sessu più forti sò irritati da u tema di a perdita di pisu è u pisu di sopra. Se ti piaci à un omu, vi megliu mantene a bocca chjusu. In una data, ùn avete bisognu di pudè esse l'acqua solu per ellu stessu, perchè vi cuntintà u so cumpagnu in una situazione stuposa è rinsegna à a vostra "imperfezione". Quasi tutti i menu di cafes è ristoranti sò platti dietetichi è di calori bassi, questu questu è di ordene.

Regola 8. Ùn ci vole micca à seguità a vostra dieta

A decisione di perde u pesu, ma micca tutti i membri di a famiglia. Dunque, segui i reguli di pèrdre u pesu stessu. No, per suprattuttu, siddu l'anu veneratu decide di sustegnu à voi è cambiatanu a dieta, bella, ma deve esse volontariu. Fate scandali nantu à u fattu chì voce di fami, è l'altri si manzanani u vulianu, o sbagliati. Spiega silenziu à a vostra famiglia ciò chì vulete da a dieta è ciò chì voi bisognu per questu. È dinò un altru, chì esattamente ch'elli ponu aiutà, per esempiu, di ricusà quelli di pratiche nutizie.