Drenaje dopu a cirugia

Ogni intervenzione cirurgia, particularmente associata à a rimuzione di pus o exudate da e cavità internu, pò causari infezzjoni di e lezzioni. U drainage stabilitatu dopu à l'operazione in certi casi permette à accelerà a purificazione di a ferita è per facilità u trattamentu antisetticu. Ma cù u sviluppu di tecnulugii medichi da u prucessu di drenagiu in a maiò parte di situazione sò stati abbandunati, chì a rimolta di e tene è sistemi fora ancu pò causate cumplicazioni.

Perchè puscia u drenaggiu dopu l'operazione?

Sfurtunatamente, assai cirurgichi still use drainage as a net of safety or out of habit, setting it up to prevent re-infectious and other conse- quences common of various interventions. À u stessu tempu, ancu i spiezii viventi scurdate micca dunqua u sviluppu di u bacinu dopu à l' operazione :

I medichi muderni aderiscenu à i principii di l'interventu minimu minimu in u prucessu di ricuperazione. Per quessa, a drenatura hè utilizata solu in l'estremu quelli chì quandu ùn hè impussibile da fà.

Quandu u bacinu dopu da a cirugia?

Di sicuru, ùn sò micca scelti di u ghjornu in generale per a svià di i sistemi di drenagiu. A rapidità di a quale si sò sughjetti dipende di a cumplessità di l'intervenzione cirurgia, u situ di a so cunnutazione, a natura di u cuntenutu di e cavità internu, i primi iniziali di l'installazione di i disintegrati.

In generale, l'espertevuli sò guidati da l'unica regula - u drenagiu deve esse eliminatu immediatamenti dopu à escezione di e so funzioni. Di solitu vene questu ghjornu à u 3 ° à 7 ghjornu dopu a prucedura kirurgia.