Fratture di bassa

I fratture Shin sò divisa in frattura di i cundini (u finale ghjosu di l'ossu chì formanu l'articule è à u sirviziu per rimprazzamentu di i musculi), a frattura di a diàpisis (parti cintrali, tubulari di l'ossu), fractures di l'angoi.

Classificazione di frattura

A frattura di i cundiscenu di a tibia sò generalmente quan caydanu da una altura à i peri rignati o ghjinochji. I sintomi principale sò u dolore è l'inziccaturi in a rughjona di fractura. Inoltre, stu tipu di frattura hè accumpagnata da e hemorrgii in a articulu di i ghjinochju, u scinale hè stallatu, a mobilità di a cumunione hè limitata.

Cù una frattura di a diàpisis, secondu u tipu di ferita, una di e testa sia troppita. A frattura pò esse trasversali, oblicu o frammentatu. Esisti a più spessu causa di un scunditu nantu à u sole. A divinità simplicità hè pussibile, u dolor è l'edema sò osservati in a regione di fractura, u sustegnu à a perna hè impussibile.

I primi aiuti per a frattura

U trattamentu di e fratture hè realizatu solu in un hospital. Immediatamente in u situ di u preghjudiziu, a attrachjonu hè fatta da un pneumàticu, è anu di u tipu di danni, i ghjinochje in ghjinochje è l'anicu sò stati. Pudete imponisce un autobus medico, è se ùn avete micca, utilizate e materiali dispunibili (tabelli) o simpaticamente stuccate una perna à l'altru. Cù una frattura aperta, averge deve esse presa per prevenzione di l'infuzione per entra da a ferita. Dopu l'appiecà u pneumatici è l'anesthesia, u paci era devimu purtatu à u ospitalu u più prestu.

Fratture di a parte media di l'ossu ùn sò micca cumpiacati, è in a maiò parte di e cose sò trattati cunzidirevuli, imponente un vendi di cast. In u casu di una fractura spustata è di fragmentazione, a cirurgià pò esse necessariu d'allinjamenti l'ossu.

In i frattura di a parte supraniore di a caletta cù u cilestu, esse dumandata u rinsignamentu di l'ossidanti, dopu à u quali u guasi si hè applicata durante almenu 6 simane, è se l'ossi ùn sò micca alliniati rigulati, a traccia esistettiva hè fatta, chì duvuta à 2 mesi.

Guarì queste fratture in modu diversu, secondu a gravità, u locu di ferista, l'età è i caractèrei particularità di u corpu. I termini pò esse di un mesi cù una frattura senza preghjudiziu à 3 mesi in casi difficultu.

Rehabilitazione di i fratturi

I prublemi principali di a riabilitazione dopu una frattura hè a ristaurazione di a mobilità di i musculi è di i articuli, a lotta contru l'atrofia è i fenomeni stagnate. Per fà quì, prima di tuttu, l'esercitu terapicu hè utilatu.

Classi principianti sò dighjà davanti à a rimuzione di u vesu di gesso. In questu staghjunu, sò stati cunsunanti di i dete, è in a tensione musulmana.

Dopu piglià u ghju, hà bisognu di sviluppà un ghjornu, aumentendu à pocu di a carica. In l'uratorii iniziali hè cunsigliatu di trasfurmà cun una canna, è esercii à girà nantu à a spina o parti (peri e peri). L'attività in a piscina sò assai utile in tali situazioni.

I esercizii più cumuni sò:

  1. Rotazione di un pede di una pera danada, per sviluppà a mobilità di i juncelli. L'esercitu ùn hè micca cunsigliatu in i primi ghjorni dopu a rimuzione di u ventile.
  2. Aghjunghjite e so ghjughjenu, per turni, in un angleu di à 30 gradi, sottumessu à qualche parolle di sustegnu. L'esercitu aiuta à sviluppà i musculi di a superficia di fronte di a cocia.
  3. Sughjettu à u sustegnu, swing your legs à u latu di sviluppà i musculi di a superficia interna di a coscia.
  4. Lentamente annantu à i vostri punteggio è di lavà, se ne necessariu aggiungà à u muru o altru supportu. À u tempu, per incrementà a carica, pudete fà l'esercitivu, nantu à una sula.
  5. Caminatu normale - per esercitu i musculi, o scoglià ghjustu - per unificatori.

In più di u fisicu fisicu per un uttellu di ricuperazione veloce, aduprà maschera, hydromassage, bathtubs terapeutichi.