Queen Elizabeth II cù i ghjacari prisintonu nantu à a tappa di VANITY FAIR

L'amuri di i sucietà britannichi per a so righina di Elisabetta II è a so famiglia ùn sanu senza limiti, per quessa chì ogni avvenimentu in a so vita hè cupartu in grande detail. In l'onore di u 90u anniversariu di a Reina, l'abitanti di a Gran Bretagna anu pudè micca solu di gudari un grandi concerti, ma ancu per vede totunità di photoesi di a persona corona.

Lisabetta II apparisi nantu à a tappa di VANITY FAIR

Unu di l'opari collaborativi più interessanti di a reina è fotografu hè publicatu da a VANITY FAIR brutta inglesa. Questi ritratti anu dedicatu à l'anniversariu di Elisabetta II, è anu assistitu micca solu da a ghjocu anniversariu è i so parechji parenti, ma ancu i so cani favuriti - Dorgo Vulcan, Candy è Corgi Holi, Willow. Ghjè cun queste animali appastanti chì a reina hè ripresita in a tappa di l'affari di u ghjugnu di a rivista.

Perchè u filmatu fù sceltu Windsor Castle, è u fotografu hè statu invitatu à a famosa Annie Leibovitz americana. Era ella chì hà travagliatu da novi anni cù a famiglia reale nantu à una seria di ritratti in Buckingham Palace è u Windsor Castle. In a so piccula entrevista Annie hà cunsideratu nantu à u travagliu cù Elisabetta II:

"Stu spargimentu hè stupente, perchè tutti l'idee appartene à a righjina. Ella stessu hà dettu chì in i quali camerebbe esse sparghje, chì vestiti s'apreppa, è cumu si prisenta. Inoltre, Elisabetta II hà dettiru à cunvertisce tutti quelli chì participanu à a sessione di foto: ne figlioli è grandi figliulini, u so figliolu, u prince Filippu è a figlia, a princesa Anna. Quandu aghju vistu a reina, staia impressedatu di manera chì ella hè in l'armunia cù ella è cù a so famiglia. Netti è grandi figlioli, ùn hè micca solu assai assai, l'adore "
Leghje ancu

Lisabetta II diventa in VANITY FAIR micca a prima volta

Gloss VANITY FAIR - una pubblicazione assai autittante in a stampa britannica. Hè per quessa chì a Regina di Gran Bretagna appare per a seconda volta nantu à a so porta. Per a prima volta in questa edizzione, Lisabetta II hè stata vegiata in u 2007, da a strada, a stessa Annie Leibovitz hè u fotògrafu. In più di a righjina di a famigghia riali d'onore "per lampà" nantu à e pagine di stu glossu è a tappa hè stata premiata solu à a Principessa Diana.