U rispettu per a prutezzione di e donne

L'organizazione famosa u Model Alliance rimpruverà micca solu l'observazione di e cose normale di u travagliu di mudelli è a prutezzione di i so dritti di u travagliu, ma ancu prutezziu i so rapprisandanti di u mudellu di l'affari di u persunale sessuale. Una lettera aperta cun appellu per u scuperta è a suppressione di i fatti di l'assetà chì l'urganizazione hà preparatu per tutti i impresi di a industria di a moda. L'appillazioni hà digià statu sustinutu da parechji famiglie, cumpresu u cantante britànnicu è u modellu Karen Elson, attrice americana, mudellu è disegnante Mila Jovovich, Elliot Marinelli, Eddie Campbell è più di un centu mudelli.

U prublema di a viulenza sessuale ùn esiste micca solu in Hollywood, induve u tema di l'assetu hè statu scupertu è pubblicatu cumprati scandalous stories cù u produttore Harvey Weinstein, ma ancu in tutti l'esferi di u cummercializazione, ancu a industria di a moda. Tutti i firmaturi di l'appillazioni aperta urge l'agenzii mudelagenu à unisce à u prugramma Rispettu, firmendu un cuntrattu cù tutti i mudelli di u persunale, per alloghju à prutezzione di i fatti di l'intimità sessuale.

A prutezzione real

A lettere hè stata basatu annantu à l'idea di creazione cundizioni favurèvuli per u travagliu di mudelli senza teme à l'ocurrenza di tali situazioni. Eccu ciò chì i mudelli dicenu à questu:

"Tutti i mudeli cumpagnii è l'agenzii dichjaranu u so sustegnu è a prutezzione di e donne da l'intimità, ma per cunfirmà e so parolle è promessi ùn anu micca bisognu di assicurà di a so prutezzione, ma ancu in pratica di pruvucari chì i nostri diritti seranu prutetti. Solu solu pudemu avè successu u successu ".

Unu di i termini principali di u cuntrattu hè a prisenza di un terzu in u cuntrattu. E in casu di viulazione di e so cundizzioni, ogni mudellu hà u dirittu di cercà aiutà senza teme à a persecuzione è à a licenza. Inoltre, u regulamentu regulate à monitorizà u cumplimentu di pagamentu prestu in u travagliu realizatu.

Leghje ancu

Mentri hè saputu chì nimu di e cumpagnie mudeli ùn anu firmatu u cuntrattu, anchi si u fundatore di l'alianza di mudelli, Sarah Ziff, hà dettu chì à u tempu di a discussione di e prublemi principali di u prugrammu, i so autori accongenu tutti e cundizioni cù l'agenzii muderarii è l'editoriali è ricivutu micca solu l'aprovazione, ma ancu cunsensu previstu.