Regoli per trasportu di animali in u trenu

In ocasioni sò state situazzioni quandu avete da urganisazione à un viaghju di cummerciale o in un vacanze sceltu. Chì pudete fà sè ùn avete nimu à abbandunà u vostru animali? Ùn rinuncate a stessa per via di stu vacanze longu, o viaghju di ne necessariu! Ci hè un modu fora - pudete piglià l'animali cù voi, avè studiatu prima i reguli di trasportu di l'animali nantu à u trenu.

Regoli di trasportu di l'animali in Russia

Cusì, u trasportu di animali nantu à Russia hè permessa in tutti i carchi. L'eccezzioni hè l'autucci SV è i sedenti di alta comodità. A vostra famiglia viaghjà in un casu specialu, cage o cesteria, chì per i so dimensioni deve esse liberi di esse postu induve l'equipaghjolu di solitu hè spaziu locatu. Indipendente di quella chì seguite, avete bisognu di un certificatu per u trasportu di animali, chì hè prescrittu da u veterariu. Inoltre, avete bisognu di un annunziale chjamatu "Bagagli à mani di u passageru". Pudete viaghjà direttamente à l'estazione, u pagu per un locu per u bagagliu chì pesa à 20 kilogrami. Questi règuli per traspurtà animali nantu à u trenu s'appenica à i carcasseri di pisci più di 20 kilogrami.

À quelli cani chì pensevenu più di 20 kilogrami, ci sò parechji spezii. Prima, definetivu avete bisognu di un capriccio, correttu è certificatu veterinariu. Sì senza cumpunenti, ùn puderete micca esse permessa per entra u carru. Paga per i ghjacari, secondu di e regule, o individually, o quantu per 20 chilò di bagagli. Se u cane hè moltu più pesu di 20 chilò - u pagamentu hè fatta cunceta u pesu propiu di l'animali. L'animali pò esse situatu in e postu postu:

Partì ci andà in l'esterno

In quantu à u mumentu di trasportu animali in l'esteru, quì avete bisognu à esse pacienti è cù soldi. Questu hè un incontruu un spaziu infieru è caru, ancu, i ducumenti supplementari seranu necessariu per u trasportu di l'animali. A maiò spessu, in più di u permessu di a staghjone veterinaria statale, chì deve esse scambiatu per un certificatu veterinariu internaziunale, pudete bisognu di u permessu di l'associazione cinologica di u paese chì quellu di u limiti si abbandunà. Inoltre, questu hè micca tutti - assai prubabili, i ducumenti supplementari, secondu u regule di questu o quellu paisu.

Inoltre, ci sò parechji restrizioni à l'impurtazioni di cani di qualchi razza, per esempiu, per a Spagna, l'Italia, Svezia è Danimarca hè pruibitu per impurta i ghjente di pelle.

Ci sò ancu e caratteristiche mèttivi: sè ùn vi puderà purtà un cane, dicendu, à u Regnu Unitu, preparatu da u fattu chì l'animali duverà di passà circa sei mesi in una clinica specializata, postu chì a quarantine hè stipulatu da e reguli statu. Inoltre, quasi tutti i paesi di l'Unione Europea anu bisognu di rinunzià u sangue di l'animali per identità d'antichi in u virus rabia.

Sì site u patrone di l'animali exoticu - per esempiu, i scimie, pituni, pappagalli sò ancu ceddi quì, pudete avà chì sapete chì hè quasi impussibili di piglià fora u nostru paese. Di sicuru, pudete pruvà acquistà permissione da u Cunsumaticu Statale di a Federazione Russa per a prutezzione di l'ambiente è, per quessa, per cunfirmà chì l'animali era o nascuto in u territoriu di u nostru paese, o acquistate legalmente. Ma questu prucessu hè longu è tempu chì cunsumanu.

U trasportu di l'animali in l'esternu pare parechje matte, ma se a vostra petite hè vulitatu à voi, avete u successu!