Ioga per pregnant women: 1 trimester

U ioga hè un tipu di scienza à l'unione di l'omu cù l'universu. Insigna per esse "quì è ora", per cuncentra a nostra attenzioni nantu à u mumentu presente, per rilassate o, contrari, per mobilizzà a nostra forza. Ioga hè assai populari trà e donne, omi, pareti è ancu di i zitelli. Di sicuru, questu, per suprattuttu, u passatempu útil ùn pudia micca passà a passione cù e pregnant women.

I pratichi di u ioga durante a gravidanza

In u primu trimesteru, u yoga per e femini in partire dispunìbule pocu da u furmatu cumminzanti cumprendi prima di l'gravidanza. A to bellosa ùn hà micca sviluppatu, a to back is not burdened, e so perte ùn inchinu. Allora, hè u tempu ideale per migliurà a vostra salute in una situazione cusì delicata.

Hè difficiuli difficili di scriverà in qualchi parolle u benefiziu di u ioga per e donne incinta. Prima, ci vole à cita l'aspettu psicologicu. Parechje donne ani teme à a parturienti, anu teme di u dulore è chì serà a so vita dopu a nascita di u zitellu. Certi donne anu teme di u cambiamentu, prima di pudè esse geganti, sò teme ancu pensà à cuncepimentu. Tuttu chistu - prublemi psicologichi, teme chì ùn ci permettenu di respira à u pienu tutale. Per questi femine, a parte più impurtante di a furmazione serà a meditazione è l' esercizii di respirazione. In a meditazioni, pudete relaxà a mente di u mori, è a pratica di respirazione permette per a calmà è pianu pianu novu.

Siconda, i posture di u ioga per i femmi in embarassiez facenu possibili di sguassà u sviluppu graduale chì crescenu in a spine, è ancu per evità e malatie spine è trastorni di a postura li spiss occur after birth.

Fighjendu yoga per e pregnant women in u primu trimesteru, evite tossemia, inzergà, stretch marks è inzuccaratu. U pezzu di corpu, di sicuru, cresce, ma eccu quantu fisiologicu necessariu.

U ioga hè utile non solu per i femini in preghiera, ma ancu per u zitellu. U fugliu riceve u sangue ossiġenu, l'eserciti aiutanu à piglià a pusizione di diritta in u corpu, chì significa chì u so nàscita serà più faciule è più veloce.

Eserciti

  1. Emu ghjunghjenu in una pusizioni còmicu, i pedi sò anch'ellu à l'omandate, apprassimà è e mani attraversà e mani. Si stinnetimu è tirimi a nostra volta. Cù una exhalazione, cullà a nostra manu è a nostra barbata nantu à u pettu.
  2. A rinfrescenu pò esse cumminati cù un calore di u collu - nantu à l'inalazione per u drittu di latu avemu l'ascima a testa, in l'exhalazione per a manca l'abbiamoce. Facemu 10 à 12 cicli.
  3. Inghjusteghja, stende è nantu à una longa espusizione per mezu di u nasu, arrassu i nostri mani è affullati, perchè si stinche l'aire.
  4. Doppu a inalazione, stinzèghji in una diflezioni luminosa, i brazzi sò divurziati è si stende da a prima volta, a cintura hè uncaffata, a pelvis di fronte. À l'exhalazione, abbandunemu prima prima, tornendu a pelvis à l'I PI, da quì avemu dicendu à u pianu cun u coddu lock. Dopu finalizà parechji insummazioni, pudete semplice colpi cù e vostre mani chjavi in ​​u lock per restleghje a vostra volta.
  5. In l'ispirazioni, sùrtenu u so bracciu dirittu, avemu da l'coccyx un pocu avantaghju, cù l'exhalazione chì abbinamu in u piste latte. U pettu hè apertu, vede à u bravu distritu. Facemu 5 - 7 cigliu è cambiate i costi.
  6. Ci ponu culleghje e mani in sopra a testa, cù l'exhalazione chì abbandunamu in una estensione diretta di a spina, afficciavanu forward parallelu à u pianu.
  7. À l'inalazione s'arrizzavanu, exhale - retriguate a nostra manu manu diritta, è stinceghji in echipamente cun a manu di fronte. Arrassamu e cambiera e mani.
  8. Doppu l'inalazione s'arrizzavanu, ci cuncètenu e mani, avemu alluttatu i ghjinochje è nantu à l'exhalazione chì avvicinavanu quarchi spurtiva, caving in un loin.
  9. Luce torce - da l'asana previa, mette a vostra diritta nantu à u pavimentu in u centru, ligeramente davanti à e so tene, è torce u corpu, stinendu u so bracciu distruttu. Fighjulemu, da a manu. Cù una vucazione, rinfriscà a manulla è arrimighjà di nove nantu à a manu ghjustu. À l'exhalazione avemu iuziunati a manu diritta, nantu à l'ispirazioni avemu alluntanatu, e mani di falà.