Comu per liberà di un omu chì ùn hè micca offisu?

Ci hè quì situazione chì u rapportu cù u zitellu ùn aghjunghje micca, è avete bisognu da currettamente. In ogni casu, questu hè micca cusì faciule, perchè u zitellu hà in ghjustu contru è hè prestu à cummattiri parechji volti à a fine. Inoltre, u rifughju di a zitella di più di relazioni pò esse cunsideratu da ellu cum'è un scopu di fà ancu più attivi. Dopu à quelli, l'omi per natura, i cacciaturi, è anu ancu interessu maiò, se a zitella hà da cunquistà.

Di solitu, in una situazione tali, i zitelli anu circatu di piglià un omu di manera chì ùn hè micca offisu. In a maiò parte di i casi, e tecniche règule hà ottene u so risultatu. In ogni casu, un omu pò esse offrittu, ancu s'ellu ci sò stati infurmati chì sò cun tastu è delicatessinu. In stu casu, ùn anu micca peghju, perchè tuttu era fattu.

Questu chì hè dilicatu a donna cusù?

I sicitulugisti urganizeghjanu un tali ordine di l'azzioni, cumu per liberà di un omu, senza offensione:

  1. Hè necessariu di sceglie un ambientu adattatu per a cunversazione. Ùn hè necessariu di fà una conversazione in a presenza di persone autoritariu, postu chì pò ancu traumatize a psique di un ghjovanu ghjovanu. Ùn hè a megliu opzione per una cunvèrtela hè quì u prublema di quì. Saria assai più correctu di mantene una conversazione in un locu pùbblicu, ma in un locu induve nimu ùn hà intristinu: in u parcu, in un cafe.
  2. Invece una conversazione megliu cù una descrizzione di i traccevuli pusitivi di u caratteru di u zitellu. Hè vale a dicerà chì hà assai virtù, è hè un bon amicu. Chì sì prestu per esse amici cun ellu o giustu cumunicà, ma ùn pudete micca darà ciò chì ellu deve voi, perchè i vostri sentimenti sò silenziu.
  3. Hè necessariu di parlà senza una sombra di coqueteria è iniquità. Tutte e parole vole esse micca ambiguu è cumprendi.
  4. Se hè difficiule di cunducerà una conversazione, pudete scrive una lettera, chì avissi da principià ancu cù punti pusitivi.
  5. Sì u zitellu hè pocu accuminciatu a cura è ùn avete micca planificatu ogni rapportu cù ellu, pudete cuntà ch'ellu hà digià un ghjovanu cù quale hè una maravigliosa relazione.
  6. Dopu a discussioni hà fattu, u cuntattu cù a persone hà da esse minimizzati per ùn avè micca portatu capunna.
  7. Pudete utilizà un modu più cumplicatu, cumu si pulisce fora di u zitellu. Per fà questu, dumandate à u to cumpagnu di ghjucà cumu cun voi, facendu chì sì un coppiu. À u listessu tempu, ùn avete micca di parlà è spiegà nunda, perchè tuttu serà chjaru senza parolle.
  8. U metu più efficace, quantu à piglià l'omu, hè indiferenza. Hè abbastanza per cumportu di tranquillità, stà zittu, hà fattu bassu in una reunione è ùn sustene micca qualsiasi cunversazioni, perchè l'interessu si va à una recessione.

Cumu ad accadittà un paediat?

A pulitica delicata ùn vi permette di mantene una bona rilazioni cun un omu è per ùn avellu micca umiliatu. Pudete fà cù sti frasi:

Ùn hè sempre pussibule di costru un tipu educatu è delicatu. In certi casi, a riezzione è a righgitta pò esse dumandata per quessa chì u zitellu s'insegna à chì a zitella ùn hà micca di pudè nunda di fà cù ellu.