Cume si apre di vistimenti bella?

I armenji sò chjappi, ma ùn ci hè nudda nudda di vistimenti? Ùn si scurderete. Stu prublema hè per a maiò parte di e donne. U mutivu di una paternità hè una - ùn tutti ùn sanu micca di sceglienu vistimenti eleganti chì ùn sò accumminate in u closet per seculi, ma aiutanu à mudificà l'imagine di ogni ghjornu è cumplementà cù bè accessori. Ùn ci prunite micca à cuntattà i stylistichi. Pudete truvà u so propiu stile entre l'oceanu di e diverse robba nantu à u vostru propiu. A cosa principal hè di sèntelu cunsiglii utili.

Comu sceglie un rouvelu bàsicu?

Prima di aghjurnà u cuntenutu di u vostru armunia, hè impurtante decisione chì stile ti preferisce. A data, hè una gran varietà di vestizione - casuale, classico, sportiu, scandale, romantica, etc. A vostra tarea hè di sceglie a vostra propria imagina unica chì saldarà a vostra dignità è graziamente ammuccià e difetti. Cusì, prima di risponde à a quistione di manera d'apreverta di vistimenti belli, hà bisognu di fà una auditoria in u closet. Caccia tuttu ciò chì hè longu fora di a moda, si face ridiculu, senza chì nunda ùn hè micca cumminatu, etc. Inoltre, ùn avete micca adupirà cosi chì sò più di dui anni, ani desertu e, più impurtanti, vechju, ma tali pantalon calzoni, ghiacciati è altri prudutti scorciati. Fighjulendu u speculu. Ammese è a vostra rifarenza. Mark for yourself the virtues that need to be emphasized, and then - forward to the stores for new clothes and a new way. Quandu sceglie a ropa, seguità un pocu di regula. Ai l'aiutaranu a capiscenu di fà cumprà a so vistimentu cù gustu.

  1. Prima di vultà in a buttone, bisognu di decisu nantu parechje cose - u vostru modu di vita, a vostra attività (l'stile vole esse pertinente), u schema di culore preferita, a staggione di a ropa chjera è a quantità di soldi chì vulete acquistà vendita)
  2. Cumu seguitu, ricurdate e règiche impurtanti nantu à quale u vestibule basatu deve esse construitu:
    • una combinazione harmoniosa;
    • interchangeabilità di l'articuli di u vestitariu (per esempiu, ghjira è una fascia pò esse mischjata cù a so brusa);
    • Qualità (permessa a cosa hè più caru di l'esperata, ma durà più);
    • scala di u colore (tutti i cose sò da esse cumminati trà elli, u massimu chì devi esse in u basatu è 2-3 culori differenti);
    • e cose ùn deve esse assai brillanti è uriginali.

Comu sceglie a tagliola di colore?

Per separà, hè necessariu di dì di i culori. In a tavuletta di i vostri vostri vistimenti, ci vole à esse l'armunia. In particulare, se vulete sapè cumu migliurà a manera di vestiti. Ogni staghjone, un mudellu novu di culore hè in moda. Truvà infurmazioni nantu à e tendenu di a staghjoni ùn site micca difficultà. In ogni casu, questu ùn significa micca chì tutti i vestiti anu da esse u stessu culore. Ci hè dinò règule di quì:

i culori di basa di u vestitariu deve esse chjucu. Sò a basa di u vestitariu è toccu u mantellu, vestiti, pantaloni, faldidi, cintinari, guanti, sacchetti è scarpi. Inoltre, i culori scuri sò megliu cundimentu cù altri sfumaturi; lumi chjosi basi cundizione sò brusgi, camisole, t-shirt è altri cose chì sò stati disinniati cumplementari l'armata scritta básica; i sfumaturi boniati brillanu sò perfetti per celebrazione speciale, oghje ogni ghjornu o sportiu. Parrannu di l'armata di l'omi, a basa brillanti pò cumprendi i culori di i ligami, è in e donne, un rolu pò esse ghjocu scarves, stoles è brusche, quandu tocca à i momenti chì hè necessariu esistene.

Comu sceglie un rovine in stagione?

Sicondu a staghjoni nantu à u vestitori di ogni ghjovana hà da esse un pappagallo per ogni occasione:

1. Spring-summer:

2. Autunno-Inverno:

3. A mità di l'inguernu-primavera:

Ùn ci hè micca differenzi speziale da e raccunta di sopra, in ogni manera, hè impurtante di avè aduprà cose in u vestitori:

I principiali di crià un vestitu bonu è elegante sò simuli. A più chjave in questu business hè di verificà veramente a vostra aspettazione è, almenu, guardi a vista nantu à e tendenze di a stagione. À u tempu, avete da apprezzà rapidamente a capiscenu ciò chì porta vistimenti, è chì cose ùn si sò micca cunfundini cù l'altri.