Oriilag - chì ghjè sta furia?

Avà in pezzi di fur, ponu truvà mudeli assai beddi di caprini, simili à quelli di chenchilla. À u listessu tempu, u so prezzu hè assai più beddu di questu furia cusì custanti è bella per avè bisognu. À a vostra dumanda u vendeur u più prubabilmente risposta chì questu questu pilatu hè fattu di origla. Chì ghjè sta pilia - orilag?

Quale hè furia orilag?

Orilag hè un tipu spezia di rabbit chì hè stata rapida in l'anni 80 per pruducia una pelle chì immi una chimicila. Per a ripruduzzioni di una nova razza in Francia, un finanzamentu speciale hè stata assignata è i megliaghjini cultivate nantu à a ripruduzzione per 15 anni. Per deduce una nova razza di cuniglia, solu i megghiu rapprisentanti di rabbit-rex sò stati utilizati. E ora, doppu un pezzu di tempu, una razza hè stata ottata, chì a coghja si ncuntra tutti i richiesti: a fur era densu è untuvitu, esternamente assai simili di a fustigazione di chinchila, mentri era più prezzu è resistente. L'orilag francese hè apprezzatu quasi sùbitu da i disinfettori è di i pruduttori di prudutti di fur.

I cunaghji di sta razza sò cultivati ​​solu in vinticinquatt'anni granghji di Francia. In questu paese, tali cunigliu hè generale cunzidiratu un tesoru naziunali. Ùn sò micca surprisu chì i francisi anulanu tutti i tentattivi di esporà di such conigli in u paese è sò monopolisti in a pruduzione di fur originali. Un annu da splutazioni agriculi, finu à eighty thousand skins di tali cuneggi sò venduti per vendita, ma ùn ci hè digià a scassizza di questa fabulosa è bella micca aduprata in u mercatu.

In u cartulare, ci sò duie varietà di u culore naturali di u primu urdinariu: "castor", questu, un culore di marroni rougatose, è ancu a "chinchilla" gris-negra più vali. Inoltre, a pelle di u rabbit faciule cù tinghija in parechji culori, mentre chì mantene a glossa nantu à a superficia entera, chì face possibili ferà di sti capelli, ancu i mudelli più anuichi di i vistimenti di pelle.

Parechje ancu ùn ponu aiutà, ma si sceglie per distinguì l'orlag da reks. Questa ùn hè micca surprisa, perchè u volumu di produzione limitata, in più di l'esigenza crezente di a furia di l'animali uriginale, hà ancu generatu una gran numaru di counterfeits, chì sò fatte da u scorcidu ordinariu rabbit-rex . A pelle di l'origal hè più densamente stampata, a furale hè moltu più grossu, quandu sta razza di cuniglia ùn hà micca divizzione in pilu di pilone è capelli cutichi. U pezzu rabbit-origlana hè assai più grande ca quellu di una chinchilla vera, è a furale hè più grossu è più elasticu, chì face u più fàciule di travaglià cun ella. Aumentatu, cumparatu cù a fur di una chinchilla è a furiness d'una fur origali. Cù cura di cura è cura prudente di a pelle, questa pelle ponu lastte à sei stagioni, mantendu una bella apparenza.

Fur cape di pelle

U prezzu di un mantellu tali sarà parechji volte più prezzu, anchi si veramenti custate caru è luxu. Allora, in comparatione cù una viscotta, l'orilag custa à menu appressu in ottu ora.

Un pezzu di un origal hè una altra cose maiò cumuni di a qualità di questa fugliale rara. Siccomu a pelle di questu animali hè abbastanza densamente packed with hair, allura a pelle hè ancu calda, capaci di sfardari i greghji fureste è u ventu. Inoltre, a pelle di l'orygal hè più grande ca l'di u rex o chinechilla, chì facenu pussibile per minimizzà u nùmeru di costiglii chì pò esse dumandati quandu u còscianu un capru di pelle di questi pelle.

A qualità di u pelle, chì hè pruduttu solu sottu à u cuntrollu di l'autorità francesa, supera tutte l'expectativa. Questa fur hè amata di u bellu creatu, è un esercitu significatu di dumandà, cumparatu cù l'offerta nantu à u mercatu, torna à cunfirmà - a fur d'questu cunigliu duverà un veramente magnificu apparenza è u performance.