Cumu libbirà di u so maritu?

Ùn hè bisognu à esse scantatu, dopu avè lettu u titulu di l'articulu "Cumu liberatu di u so maritu?", Ùn serà micca nantu à l'eliminazione fìsica di u maritu odiatu. Vi parlarà da cumu suppurtà appartine cù u so maritu un alcoòlicu. Hè chjaru chì l'alcoholismu hè una malatie è deve trattatu, ma cù tutte e tecniche mudernu un risultu pusitivu hè impeditu chì una persona ùn vole micca trattatu. E chì resta per una donna, fora di dicenu: "Vogliu libbirà l'alkoò di u mo maritu, aiutatimi"? Dopu tuttu, viaghjà cù un tiranu hè impussibile.

Cumu spende à u so maritu fora di a casa?

Cumu libbirà di u maritu d'una alcoòlica? Sì, pigliate è impulse, prublemi! Cusì pensate chì quelli chì ùn anu scupertu stu prublema. In fatti, avete bisognu di cumincià cù sè stessu.

  1. A donna chì hà visatu cù u so maritu per un bellu pezzu spessu ùn sia micca cunnisciutu cumu per liberà di un tiranu, perchè nun pensa à u divorziu è à u scunchiu di u so maritu. Eppuru, perchè ella pities stu omu, prova d'aiutà, crede chì a situazione cambiarà, ellu fermerà bè è tuttu hè struitu cum'è prima. Ma questu ùn hè micca successu, è a donna sughjisci in vivu cù un alcoòlicu, è, se a coppula ùn hè micca senza zitelli, a donna è i zitelli soffrenu. Esse in un statu di emborgamentu è una persona sana hè capaci di crudeli versu i so amori, è ùn ci hè bisognu di parlà di l'alcoholismu. In questa situazione hè bisognu à rende bè chì u trattamentu ùn pò furnisce fruttu, chì ùn pò micca aiutà l'alcoòlica, è ùn serebbe più penoso per ellu, ma per sè è i zitelli.
  2. Ralizendu a bisognu di abbandunà u vostru maritu, pensate à cumplementà a vostra intesi. Cume pò esse a cura di i vostri figlioli, i genitori è i amichi. Pensate à pruvate di vende nantu à u vostru maritu amichi, parenti o parenti.
  3. Dopu à valutà a situazione, decide nantu à u divorziu è a divisionu di u territoriu. Ancu s'ellu u sposu ùn vi manca una tendenza à a viulenza, hè megliu per esempiu di stà cun ellu in u stessu territoriu quantu pronta. Se u vostru appartamentu, da quandu ùn hè micca, cambià i sarracelli, è cullate e cose è si allora à a porta. Sì vi vanu in u so territoriu, puderà cullà e vostre cose è e cose di i zitelli è si ne vanu. Se l'appartement appartene à l'altru, avete aduprà cù a so venda, scambiu, ma ùn avete bisognu di vive in u stessu territorio cù l'ex-maritu. In certi casi, avete aduprà ancu da u vostru appartamentu. In questa situazione, di campà per vende un appartamentu hè megliu cù famiglie, amichi, induve l'ex-maritu ùn decide micca di vultà, o l'indirizzu ùn cunnosci. Quandu si movenu, pruvate à impedisce l'ex-maritu da sapè induve si move. In i casu estremi, trasfiriu i zitelli à l'altru scola (in l'estremu, perchè per i zitelli, chistu serà un traumu addiu) per chì u maritu ùn pò micca influircirle à mezu à elli.
  4. U maritu, sicuru, per informà di a so decisione hè necessariu. Sè sicuru chì non esisti micca agressione di a so parte, pudete, ellu sceglie u tempu quandu hè sobri, cuntene tranquillamente nantu à a vostra vuluntà di divorzià. È dopu à parlà, ùn mette micca cù u muvimentu. Se anticipate a reazione negativa di u maritu, hè megliu di parlà cun ellu dopu trasmessu, da quandu ùn avete micca esse cun ellu in u stessu territoriu. È hè megliu chì a vostra chjamata hà realizatu in un locu publicu tranquillu. Eppuru, se u vostru maritu hè tutale di sè stessu in l'attacche di l'agressione, sì timore per a vostra salute è a vita, poi di lasciate a nubiltà, raportanu a vostra decisione in una nota chì l'abbanduneghja.
  5. Dopu a vostra maritazione, pruvate micca di scuntallu cun ellu, solu per i casi necessarii. Cambià i numeri di telefuni, ùn lasciaraghju micca in l'appartamentu. A veces l'alcoolichi pruvate di abbandunà u so abitudine dopu chì a mugghera abbanduneghja, ma questu hè bisognu di un ghjornu. È ancu s'ellu succidia ùn hè micca bisognu di rinnovà a relazione, induve a guaranzia chì tuttu ùn hè micca successu di novu, perchè pisu in u listessu rache? Dà una pity, da e vostre accontu è di disprezzione per palluzzà a malatia vostra coppiu hà ricivutu una tale attitudine, è avete è i vostri figlioli meritunu una vita cuntenuta normale.
  6. Spessu, e femine, diventendu di un alcoòlicu, ùn sanu micca di manera di ridivà di u bordu di un maritu, ellu parece guardianu ogni passu. In questu casu, pudete cuntattà u serviziu di supportu di e donne chì sò in una situazione difficili. I psiculogisti prufessiunali è avveri li diciarà ciò chì pò esse fattu in u vostru casu.