Masticata di una mosca - cunsequenze

L'insetti sapanu cumu di nuvola una vacanze estiu in natura. Spicciamenti i mosca. Questu chjuderaghju di sangue hè principalmente in u taiga, steppa forestale è e zoni forestale. In e rigioni àriidi, si avvicina versu i reservorii. A picura di piccatu hè spavintosu per tutti - da manifestazioni à cunsiquenzi. À u stessu tempu, evitendu un traumu pò esse assai difficiue - l'insectu diffiere per l'obsessione. Ma cunziddiu u fattu chì hè guidata da vista, pudete sparisce da quì si vulete.

Ciò chì hè periculosu hè u picculu masticu?

Ùn avete bisognu di u muzzicuni hè impussibile. Hè accumpagnatu da u dulore assai severu. Immediatamente dopu avè ricivutu u preghjudiziu, una piccula compaccione è vermiculata hè furmatu nantu à u corpu, chì in a maiò parte di i prublemi è pruvucalli.

In a maiò parte di i casi, sintomi sferenu dopu quattru ghjorni. Ma e volte picchizzi di gadflies è e mosche ponu avè consegni assai dispolta per una persona:

  1. Se a vittima hè una allergie , se manifistarà immedtamente - una sarzuela, prucia, una forte deterioru in u statu di salute, un incrementu di a temperatura, un augmentu in i nodi. Per eliminà tutti i sintomi, hè abbastante per piglià un antihistamine.
  2. Una pussìbbili cumminzioni dopu a muzzica di a cavallina hè a furmazione di nògulamenti enormi è dulce. Bastamente, questu hè chì i patogeni attentenu in a ferita cù a saliva di l'insetto.
  3. Quarchi vota a dipusita di larva sottu à a pelle. Fortunatamente, questa hè una rariella.
  4. Quessi insetti pò esse carri di anthrax, filariasis, tularemia . Infetta cù questi dolci hè una altra pussibbilitati conseghjenza di u muzzicu di a cavallu.

Cumu per evitari l'effetti negativi di un fossi è di gaditezza?

Eccu ciò chì duvete fà:

  1. Immediatamenti avete bisognu di u muzzicu u limitanu l'area di saliva di l'insetto.
  2. A ferita sarà rinfuccata è fretta cù un pezzu di ghiacciu per rinfrescante.
  3. Per evitari di infezzione, u locu di muzzucu hè ricumandatu per creme cù iodu o verde.