Ioga per Perda di Peso: Egei

I classes di ioghja vi aiutanu à truvà l'armunia, sintinu u vostru corpu è pulisce l'ànima. Inoltre, u prestazione regulare di un settore di ioga di i exerciti per a perdita di pisu, cuntribuiscenu à a perdita di pesu. Questu hè dovutu à i cambiamenti è a nurmalizzazione di i prucessi in u corpu, da l'energia à a fisica (normalizazione di u metabolismu , purificazione di sangue è di l'intestini, i migliori di i sistemi respiratorji è endocrini). A pratica di respirazioni di i putenzi di yoga si deve esse realizatu cù cunfortu, per a perdita di pisu - ogni ghjornu per meza ora.

Cinque exerciti di perdizione di pesu

Oghje, parleremu di yoga per i principianti, è spictamentu nantu à eseriti per a perdita di pesu.

Asana №1. Bhujangasana

Pigliate a posizione di pianta. U palme hè eliminatu à u pianu, pigliamu i calzini. Exhale, stendi u corpu da a bocca di u collu à i tacchi in una linea. Facemu i coddi, pressu à noi stessi à i lati è andendu prestu. Tucculà a testa di u pianu, tira i petti è pressu à u sustegnu. À l'exhalazione, l'u coddu impastatu per chì un angulu right hè acquistatu, è fendu u pettu. A prossime exhalazione è i latticamenti impiccati i mandà. A pelvis ùn hè micca ghjunghjenu u pianu, ma u so pettu cuntenenu. Pigliemu a testa. A buttetta retroviera, a faccia hè tirata finu. Aghju aghjustatu in terra è respira.

Asana №2. Shalabhasana

Fate nantu à u stomacu è ripasti in u pianu cun a cima, i pene è a frunti. E mani in u corpu, a spalle di i palme si tistimunieghja u pianu. Piglià i spaddi per esaminà è sceglie a manu à i pedi. Inghjusteghja è ghjunghje u pessimu finu à quì pussibule. Scorciamu e sullivanu i peri, spiaggia in u spinu. Mantene a balancia Deprimi e respite.

Asana №3. Adho mukha Shvanasana

Pigliate a posizione di pianta. Exhale e rinfriscà a pelvis chjosa è devenza. I tagliate nantu à u pavone, facemu i nostri capi trà e nostre mani. Facemu di a spalle di a testa è arregistrà i nostri spalle. Rice i vostri ghjinochji è rinuvi u vostru respiru. Allora aghjustò tutti i pezzi di pede in manu è aghjunghje treme. Oghje l'u codice à i bandieri è tira i cadaveri à u stomacu, è traschlii u pettu à i ghjinochje, u spalle di u collu à i pedi.

Asana №4. Paripurna Navasana

Okkupani una piaghja pusendu nantu à u pavone è aghjunghje i peri sottu u ghjinochju. Aghjustate i vostri pezzi da u pavimentu è mantene u vostru equilibriu. Guardemu i nostri ritorni dipenditu è ​​tibia in parallelu à u pianu. Exhale, rimettimu i nostri peri, è guardate a nostra manu sottu à i so ghjinochje. Facemu un inghjudenu sapuri è arregulate i nostri spalle. Exhale and stretch our arms forward, paralelamente à u pianu. Guardemu u equilibriu.

Asana №5. Shavasana

Fazenu nantu à a nostra sponda, girannusi i nostri palme è rivisenu i nostri spalle. Pritilmente aprima l'omopuli è a spalle di a testa à u pianu, è mantene a spine allungata. I peri anch'elli sò larghebitu per spalle è tiragghianu paralleli à u pianu. Cercate i nostri ochji è cresce. Relax e calme. Guà stà per 10 minuti, da cunsensà bè senza movimenti brusgiate da u dirittu right.

Per apprezzà quantu l'efficaci di Ioga à a perdita di pesu, pruvate d'obliterà e scala è ghjustu diventanu l'attività. Salute à voi è l'armunia.