Boli di pietra di Costa Rica


Boli di pietra in Costa Rica - hè un veru misteriu di l'archeologi. Stu miraculu era inculpatu in i trutichi è hà vintu tutti cun u so straordinariu. Quessi gghiè basi di petra in Costa Rica fôru scuperta in u seculu passatu, ma pareva assai prima. Vi parvaraghju di st'argumentu bella in questu articulu.

Inesperu truvà

In u 1930, durante u scalu di a junintu tropica, i travagli di l'Impurtativi di l'Unità Frutta di United, eranu sorpresa assai da u gruppu inserita di enormi bole. Questu di stu trovi hè scrittu in tutti i ghjurnali è di magazines. Hè vultatu u mondu scentificu nantu à a so testa è hà pensatu à parechje dumande.

In u 1940, u scientificu S.K. Lothrop hà impugnatu à esse di a teoria di l'urigine di boli di pietra in Costa Rica. Eppuru ci sò suppositori chì l'oru era guardatu in elli, ma sta confirmazione ùn hè micca truvata. In u risultatu, u scientist conclusi chì sò sti creazioni di l'artighjani antichi chì travagliani cù granitu. È, pudemu dì chì eranu i primi samples di u travagliu decoru di a petra.

In total, ci truvaru 44 boli di pietra in Costa Rica. Quelli di quelli chì ci anu parechji elementi di a vita di l'era passata. Certi raru ceramichi indicanu chì i primi balli fighjenu davanti à l'era. I ruini di l'edifizii chì eranu vicinu à u locu, l'apertura, dicenu chì e pilche è anu realizatu durante u Medievu.

Dopu mi circà u tempu?

Sfurtunatamente, l'apparenza originale di i boli di pietra in Costa Rica ùn era mantinutu. Molti sò stati stati rifiuti in i musei, induve anu un scagliu storicu, è à altri edificatori per a decorazione. In u situ di l'urdinariu sò solu sei pilche è ùn sò micca a più grande o l'uriginali. Pudete cuntene à l'isula di Kano.