Dressing Room

U vestu è una di e più impurtanti di a nostra casa. Per quessa, ogni esforzzione deve esse aduprata per assicurà chì hè còmico per tutti i membri di a famiglia. U spaziu di lavamai pò esse dispunibule cum'è una stanza separata è incù un bagnu. Se decide di cunghjuntà e dui zoni, avete bisognu di tutti i prosa è cunde, prima di distrughjanu i mura. Per una famiglia larga, a seconda opzione solu ponu esse una salute.

Interior of the toilet room

U vantaghju di e spugliatoghji hè chì ùn anu micca nisuna restrizioni in l'scelta di u culore, a quantità è a dimensioni di u mobili. Ma, si fateva tuttu u sforzu di creà un disignu per una struttura di bagnu petite, pudete assicurà chì si pò esse charming com'è una grande. Disegnaturi in una sola voce argumenti chì in questi zoni, a cunsulazione torna solu un scanu di cume. Beige hè cunsideratu un color win-win, è, cum'è u blanc classic.

Hè particularmente impurtante di accattà pruduttu biancu di tagliu pezzu, sceglie u dissenyu più riescitu, per esempiu, cunformità.

Una situazione monedosa abbastanza pò esse evitata da fà nclusioni petite in u culore principalu o cinghje nantu à certi oggetti.

U disignu di una scola mini è cambiata in culori scuri. Ma, sta decisione micca standard hè fatta da i valori. A cosa principalu ùn hè micca di ricunquistà da a regula, chì dice chì u bagnu è l'asciuni deve esse in u stessu stilu.

Trà i materii d'acabat, a maiuranza dà preferenza à i prudutti ceramichi cum'è i più sicuri. Ma, se u stilu toccu, si usa plastica o legnu .

U mobili per una struttura di bagnu petite hè rapprisintata solu da cose necessarii. Uni di elli, per esempiu, un ispille, ghjucanu un rolu especialu in l'urganizazione di l'u spaziu.

Quandu in una stanza grande una donna ùn si micca micca limitata è pò esse acquistendu un beddu vestitariu in u locu.

I gaboni per u bagnu di l'utensili, a più spessu una struttura chjappata o pianosa, chì si trova supra u bagnu.

A listessa prupietà cum'è u specchiu in i bagnatoghji sò stati dispunìbuli trasparenti.

Comu a fonte di u lume, u più raziunale hè l'utilizazione di luci.