Fence fendu cun propriu mani

Hè prende prende, certi di vinu eranu unu di i modi più populari di cerchi. Cù u sviluppu di a tecnulugia è l'emergenza di l'altri strutture, i vallati di valletta cuminciaru à sbulicà. Ma ancu oghje in u mudellu mudernu di u so situ, parechji prupietari vulianu fà l'uriginalizazione è rimettimu u primu stile agghiuncerà i certi di vinu di legnu cù e so mani.

Cumu fà una valla di vimine?

Sè decide di fà una valla di vimine cù i vostri mani, a classa maestra ùn presenta micca e prublemi, è ùn mancu bisognu di preparazione speciale. Avete bisognu di materiali: una vigna, pegli è l'uttini più constructivi chì ognidunu hà nantu à a splutazioni: un martellatu, un cuteddu. A più impurtante hè di sceglie un vignetu adattatu.

A solu ideale hè l'averebbi o salice. U saliculu di salicatu hè una forza speciale è parechje assai stylish in tissuti. Saucisse d'un è metu metru sò ideali per tece a fissa. Pudete utilizà l'altri arbre, u più impurtante hè chì i branchi sò elasti è faciuli cun facilmente. Dopu averebbe curre li vignaghjoli, anu da esse siccatu. Se a fissa hè giandera, sceglie bettite di grande di diàmitru, se fugliale è chjuchju, puderete bisognu di barbelaghji.

Per lavà a vigna, hè bisognu di mette in l'acqua per una settimana, ne pò purtà a vigna di a cortezza. Sì e veli sò pocu pulitu, lasciate a vigna in l'acqua per u stessu tempu. Pudete utilizà u metu di evaporazione per un effettu più impurtanti. Cusì, per sapè cumu fà una fissa ferita cù i vostri mani, fate a guida tutta passo.

Istruzione urdinamentu:

  1. Preparamu a vigna . Si separanu branici sudu e lisici di a stessa lunghezza di l'altri. Allora taglià u fashe è aghju stabilitu. Per dà l'elasticità di materiale, averemu. Pudete fà una vallata fridda ancu da rigioni freschi.
  2. Opiscenu un locu per a futura fissa di vinu . Avemu aduce viaghji vertichi è horizontale di tissitura. Cù orizontale horizontale, avemu un cinquinu standard. E apparenza effittiva è moderna cù un tezze verticale.
  3. Avemu avvisu u pegatu per a fasa . L'estremità di e rami deve esse trattatu per ùn avè micca putente in terra. Pudete utilizà persa metale chì durerà più di questi di lignu. Sti strutturi pò esse stampati sottu un arbre. Avemu l'impegni di circa 50-60 cm in tuttu l'aria di a custruzione futura. In anticipazione, facemu a markup per comodità. Cù verticule tissu trà i pratiche, avemu sette parechje barscruciali per sustene e brani. Per questu, preparamu rame forti.
  4. Emprinzemu a tissitura . Inserisci a vigna in a terra è a plait à l'altu desitvulevule. I tagliati di a vigna sò tagliati. Utilizendu u filu, fate a fini di e varche. U prucessu di tissitura s'assumiglia una figura ottu. A plait hè cusì chì ogni vignaghjera hè una continuazione di l'antica. Fixemu u prucessu cù un marteddu. A fine di ogni vignaghjolu deve ghjustu da u cippu. L'ultimi fini sò ricchuli affittuate da i culonni. Per fà u tecituu ùn manca a decadenza, si deve aghjustatu bè.
  5. Pudemu un capicru . Avà, quandu a fissa hè chjosulata, avemu da copre cù verniciore o un altru revestimentu, secondu ciò chì vulete dà a fasa.

U vintu di viminu prestu. Ùn ci hè nunda complicatu in a so struttura. A più impurtante hè di seguità riguardu à l'urdinamentu. A volontà, fate i vostri ajustementi, è vi riceverà un esgitu allivatu. A vigna hè un material résilienta è durable chì pò assicurà sterile. Ancu l'appillazioni vernici decorali più originali è elaborate cumminciò da e so mani ùn ponenu micca prublemi in l'invenzione.