U lettu cù u melatu per a notte

U lettu cù u melu - un tipu "paru perfettu", dui prudutti chì sianu perfetti è cumplementarii i propriate utile di l'altri. Parechje cun noi in a zitiddina, quandu u friddu, anu datu un latti quattoniu cù l'aghjunzione di meli, chì di sicuru era più piacevule ca tutti i tipi di medicini. È oghje st'altra mantene ferma, è una ricetta simplice hè supplementata da novi ingredienti utili. Cosa hè cusì valtu per u latti cun u melatu, è perchè hè cunsigliatu di vìviri prima di vanu à dorme, parlemu più.

L'usu di u latte cù u melu

A Sposa hè una di e cose più cumuni, è u so propiu principalu (picciriddu pienghje) indica chì cuntene e sustegnu più basu per mantene a vita è a salute. Hè ricchezza preziosa, i grasi digeritivi, assai micronutrienti è vitamini. I prescritti terapeutichi cù u latti sò cunnisciuti da tempi antichi è sottu cunnuttatu di a digestibilità normale di issu pruduttu pò esse usatu da quasi tutti.

U latti hè particularmente efficace à u trattamentu di friddi, i malatii di u sistema respiratorju. À u stessu tempu, ùn solu ùn aiuta per esceggiari e eliminate i svinimenti disgustati più veloce, ma dinò aghjunta u nutrimentu di a dieta di u malatu, perchè durante a malatia spessu u appetite sparisce. Inoltre, ancu in u latti Antuninu Eccu, hè cunsideratu un medio excelente per calmarà u sistema nervu.

In u melu, ùn anu micca cunsensu cum'è duverebbe esse qualse classificatu - per i prudutti o di i medicini. In u melatu cuntene più di 70 sustegnu particulare utili à u corpu umanu, cù a maiò parte di i cumpunenti di u meli chì sò digià stancu. Numerosa studii amparanu chì l'usu constantu di u meli cuddighja a reattività di l'immubiliàvule di u corpu, cuntribuisce à rinfurzà a resistenza à virus è a bacteria, è duranti u piriu di a malatia pò aiutà à affruntà più veloce cù l'infezzione è facilità à u so cursu.

Inoltre, u meli hè un pruduttu antitiche annuali è a glucosa è a fructose in a so cumpusizioni cuntribuiscenu à a regulazione di l'attività nervosa, migliurà a nutrimenti di u musculu di u coru è prumove l'attivazione di i prucessi metabolichi.

U lettu cù u melatu per dorme

A Lassa cù u melu, drunk in una forma càlida per a notte, hè un rimediu effettue per l' insomne è l'altri prutezioni di u sonnu, pò furnisce un sonu veloce è un sonu sonu. Intendemu di cumprenderà cumu stu funzione di travagliu.

Comu si cunnosce, u meli in a so cumpusizioni cuntene una gran quantitata di zucaroli di u gruppu di fruttuosu, l'absorzione in u sangue di quale u prumesse assai più veloce da l'absorzione di glucose. Grazie à questu, quandu anu u melu in u corpu, a concentrazione di zuccaru necessaria si mantene durante un longu tempu, chì hà un effettu pusitivi nantu à i "centri di fami" in u cori, crea un sentimentu di cunfortu è tranquillità. Questa millaria a qualità di u sonnu - hè diventatu più u più beddu.

Inoltre, un bonu sonnu hè facilitatu da u triptopanu, un aminòcidu chì ci hè cuntenutu in cantate suffirenzi in u latte, chì furnisce un prublema di pruducia una hormona di felicità (serotonina) in u corpu. A mancanza di triptopanu pruvucalla un statu di depressivu in una persona, un sentimentu d'ansietà chì, per suprattuttu, hà intristuru cù un bon sonnu.

U latte cun mantra è meli

Per i friddi è avanzati da u dolore è di u farfantarìa di a curruzzione , è ancu di a tezza, hè cunsigliu per aghjunghje un pocu quantità di mantellu à u melatu è u meli. L'usu di sta zucca durante u ghjornu è di a notte hà da aiutà à sughjavanu a gola, per alloghju u so dulce, spresse sputus è represse attaccoli attachesi. Per fà preparà un beie curativi chì necessite:

  1. Dilute una cucharadita di meli in un vetro di latti caliu (micca cale).
  2. Add oilu à a punta di u cuteddu.
  3. Agitate boni è bè in piccule sips.