Troll - mitologia, quale sò i chjosi è di quandu sò voi?

Quale hè un troll, a mitulugia ponu una spiegazione clara. Questa hè una criatura insolita, un spiritu di muntagna, ostili a pirsuni. A parola "troll" hè traduzzione da a lingua sueca comu "sorcellerie", ci hè una versione, supuestamente e muntagne sò trollmi cunvertisce in petra. Esistenu in a realità, è chì eranu i metudi di salvezza da i trolls inventati da i nostri babbi?

Quale sò i trolls?

I primi lighjendi di i trolls si apparevanu in Scandinavia, a so residenza principali era chjamatu grandi rocci è palazzi sottulèti. Mitu antichi avissini: Un Troll hè una criatura perversa, da chì unu ùn hà micca bisognu di qualcosa bona. Ci hè trè tippi di caratteri giulogichi, sicondu l'induve i trolli vivi:

  1. Montagne . Grandi giganti, cum'è ograti. Viranu in e rocci.
  2. Foresta . Small, anche à nanu. Vanu in caverne.
  3. Strada . Vivenu sottu ponti chì aiutavenu di custruisce. Pigliate a trasizione à l'altra spedizione.

In Norvegia, i trolls in a mitulugia sò cunsiderate una simbulu di simbulu naziunali, assai liggi sò rappurtati in assai paesi è citadini, presumedienti sti zuccilli s'amultanu in i so ricchezzi incù ricchezzi. Nta la notti scura, un viaghjatore sclusu pò ancu vedere i trolls chì cresce u zòcculu di l'oru o palazzi miracullii da a terra, ma hè periculosa per avvicinà, altri ùn anu micca tornatu à u mondu di a vita.

Chì si parle di i trolls?

I discursioni di sti creatura sò realistichi, cusì i scientisti suggendu chì ci sò stati avà ùn sò micca miti, ma troll veri. Ciò chì hè sopra à u troll, in a mitulugia hè spiegatu cusì:

U crescenu di un gigante giant adultu righjunheghja ottu metri, in larghezza - almenu duie. Ancu i trolls sò stati attribuiti à i trolls norveggiati, i più ch'elli eranu, u più anticu è appuntu l'omu era. U culore di a pelle di sti creatura deveni u locu di residenza:

I trolli nant'à i vechji caratteri chì pareanu i hobbits famosi di Tolkien, stanu in caves. Spessu i spessu clans settled. Engaged in agriculture and crafts. Sò custituiti di a petra, perchè l'orìginu d'iddi, vanu in rochie, in u sole à ghjunghje à ghjustu a petra. U locu di nascita di trolls-gnomes hè a pruvinenza noruega di Rugalani.

Chì ci mancianu i trolli?

In tutti i leggings antichi hè dichjaratu chì a ghjente manghja troll. Questu hè appiicatu à i trolls di foresta è di muntagnoli. Trolls di Ponte - altri, ùn sò micca paura di u sole, ùn manghianu micca umani, amare soldi è e donne da u mondu di i persone. Spessu, stanu bellu biddizzi, ma micca manghjalli, ma invece, perchè l'disgrazziatu mai hà mai pussutu turnà in casa. Norvegiani è oghje sò sicuru chì ci sò ancu trolli di casa, chì guardanu di a casa è prutegge da u spiritu malignu .

Chì sò i trolli perikillati?

Cù eccezzioni rari, era struitu chì i trolli sò assai periculosi per una persona, chì anu una aprefetazione fera, sò ancu listessi per una parte di diversi trucchi. Trolls sò cunnosci:

  1. Questu di u travagliu.
  2. Robbi di cantieri è caves.
  3. A sustituzzioni di i zitelli umani per u so propiu.

U più periculatu era u ghjattu malviziu. Sti criaturi anu tombu à e persone per l'alimentazione, quarchi presa a forma umana. Ci era parechje modi per scappassi di un gigante tali:

  1. Ùn dì micca u vostru nome.
  2. Ùn pigliate micca un freschezza.
  3. Wards of steel or mistletoe.
  4. Lure sottu i rai di u sole, chì diventerà un mostru in petra.
  5. Fighjendu, movime in i celi in u campu per formar una croce.
  6. Distruisce a criatura, guessendu l'enigma. S'ellu ùn puderanu risposta, ellu vi permettà u vagnatu.
  7. Truvà u nome di u troll per acquistà u putere.
  8. Chjome u campanile, u sonu ùn pò micca esse tolleratu da i troll.

Tipi di troll

U mondu di i trolli hè assai diversu, explorendu stu fenominu, i scientisti classificate questi tipi di troll:

  1. Tusselade . Cuncordu cù un arbre alto, a pelle coperto cù sviluppi, assai magu, cusì u picculu forza.
  2. Jotnar . Cridendu à 60 metri, incredibile forti.
  3. Raglephant . Quì sottu l'spezie avanti, ma sopra a persona in 3-4 volte. Extremely powerful, very thick.
  4. Dovregub . U più raru, l'altitudine di l'omu, ma diffirenti in què hè cupartu da a lana marrone. Vanu in cave in gruppi chjuchi.