Tiburoni in Turchia

I platti turchi sò una di e destinazioni vacanze più famusi trà i nostri cumpagnie. In ogni casu, i rumori di l'attaccu di i tiburoni in Turchia chì anu apparevutu in l'ultimi anni è teme à i turisti potenzale, facenu pinsà è ancu ricusate di fà marchjà in questu paese bellu. Quale voli chì verificà a presenza di questi abbitanti di marina periculosi nantu à a so propria pelle è à u costu di a so vita? Ma s'ellu ùn hè micca timida è vogliu passà un restu, ùn hè micca minatu per amparate alcuni informazioni. Parramu per esse si ci sò i tiburoni in Turchia è cumu per esse a sclusiva a pussibilità di riunione cù elli.


Do ta sharks viranu in Turchia?

In fatti, l'acqua di mare, vicinu à a costa di u paisaghju abitanti, hè veramente casa di predadori bi sangu. Una quistioni diffusa, induve si trovanu i tibati in Turchia. U fattu hè chì queste pezzu prefissi u silenziu di u prufundità di u mari, chì quandu vicinu à a spiaggia cù i vittimi ùn hè micca succorsu à tutti. Hè per quessa, hè rarissimu incontru cù i maragge da a costa di Turchia. In più, in l'acqui di stu paese, i predaturi ùn campanu micca annu di l'annu, ma migliore perghjuntà in una ricerca di l'alimentazione, è micca a ghjente in tuttu.

Se parlemu di quali marmarini sò stati trovanu in Turchia, o più in l'acque vicinu à u so territoriu, quandu anu da esse chjappu: l'acqua di i tiburoni, u tiger tiburoni, i tibati bianchi, u tiberi di tirzu, u tiburonu martelli, i capelli di serra, etc. Species, i tiburoni bianchi, hà sempre in u Mari Mediterraneu. Ma avvicinavanu à a costa assai raramenti è ancu menu spessu attaccani pirsuni. A prupietà vicinu à a costa di Turchia ùn sò micca archefichi di corale - hà abitati di una gran quantitata di pesci, è, naturalmente, ùn sò micca attraente à abitanti di marina pratichi.

I tarritorii di stazzera chì sò vivi in ​​l'acqui di u Mari Egeiu ùn anu micca presentatu una minaccia per l'omu. Accustonu l'alvanotti di l'aringa, u babbu è l'affittu, è per quessa chì Regidere a Baia di Bondjuk in l'area di Gekova. A strada, avà hè una zona prutetta induve sò traccia di ragnotti. I platini populari di Marmaris è di Bodrum sò ancu salute.

In ogni casu, viaghjadore nantu à e chjose di u Mediterraniu, chì prefè di natà finu di a costa, hè cunsigliatu di stà vicinu à u paese. U fattu hè chì u mariottu di u mari abbandun drasticamenti à a prufundità, è perchè u risultu maiò di scontru cù pisci di sangu hè quì.

Inoltre, da i tiburoni in Turchia, assai platti sò prutetti cù e rete, chì ùn permettenu micca un pesciu di pezza per attruverà più vicinu à i posti di restu.

Allora, in generale, Turchia hè un postu sicuru per i turisti, a versione di l' Egittu , induve esse parechje attacche à i viaghjatori.