Templi di Ekaterinburg

Ci hè parechje chjode ortodoxa è tempii nantu à u territoriu di Ekaterinburgu . Questu hè duvuta à u grande numaru di persone chì vivenu in questa cità è a so storia di centru anni. Fighjendu infurmati cù i tempii più famose.

La Chiesa di l'Ascenzioni in Ekaterinburg

Stu templeu si trova supra a Piazza di l'Ascensione. Fu fattu era di legnu in u 1770. Uni pochi anni dopu hè stata fatta da petra in dui pavimenti: u primu in unori di a Natività di a Vergine, è a seconda - l'Ascension di u Signore. À u tempu, hà sviluppatu, à pocu à l'aghjunghjenu 4 struttura passata è un novu pórtico. Dopu à a rivoluzione in u 1926, hè stata chiuita, è hè stata restaurada solu in u 1991.

Tempiu di Alexander Nevsky in Ekaterinburg

Sta catedrale hè custruita nantu à u territoriu di u cunventu di Novo-Tikhvinsky. Hè statu stabilitu in u 1838. Da u 1930 à u 1992 ùn ci era micca servizi. I santuali principali sò u cannelu cù particulate di relics è u icona Tikhvin di a Vergine.

In più di stu tempiu nantu à u territoriu di stu monasteru sempre stand a Church of All Saints and the Assumption Church.

Tempiu di Serafinu di Sarov in Ekaterhburgu

Hè un tempu relativamente ghjuvanottu. Hè stata dispunita in u 2006, era custruitu di ladrone rossu. L'altezza massima hè 32 metri (campanile). Una funzione distintiva di l'internu hè l'utilizazione di i culori di culori quan u muru di a pareti.

La Chiesa di San Nicola in u Ekaterinburg

Questu santu hà custruttu un gran numaru di temples in tuttu Russia. Ci hè parechji in uperatu di Ekaterinburgu, unu di elli hè situatu à a Università Minera. L'aprecia modesta esterna di u bastimentu hè cumminatu cù a simplicità di a dicurazione interiore.

Temperance-on-the-Blood

Hè una di a più grande in a cità. Hè stata fatta in u 2003, cum'è un segnu di a memoria di l'esekzione di a famiglia reale, à u locu induve succede. In u territoriu di u tempiu ancu un monumentu Romanov cù una lista di i so nomi hè installata.

Santa Trinita Cathedral

Hè cunsiderata a chjesa principali di a cità. Hè struitu in 1818. Ma, cum'è parechji altri paesi saggi in a cità, era stata sacchighjata è chjusura in u 1930. In 1995, i travaglii di restaurazioni avianu cuminciatu in u 2000. Hè quì chì l'icona di a Grana Martire di Caterina cun una parte di e so reliqui si trova, è i visitanti iosci.

In più di i tempii chjamati, durante i visitori di i sacri di Ekaterinburg, hè assai interessante di visità un locu chjamatu «Pit Ganina» induve i corpi di l'ultimi re d'Russia eranu distrutti.