A voir à Goa?

Goa hè unu di i destinazioni turistiche più famusi in l'India. Questu hè u statu situatu in u sudu di u paese. Ci hè lavatu da u Mari Arabicu è hè famosu per i so stati pristine è a natura pittoresca, è hè ancu cunzidiratu unu di i megliu posti per una vacanze di spiaggia in l'invernu . Semu suggerente chì vi guarda u turcu di l'India, visitannu i resorts di Goa u Nord Goa.

A voir à Goa sittintriunali?

Ghjè à u nordu di u statu chì avà u stessu paesi ind'è pubblicatu, chì pigeghja i turisti. I nivula di prezzu abbastanti, partiti rughjule, simplicità di a tradizione è i famosi posti di mare di u Nordu di Goa in un certu tempu hà fattu tantu populari. "Scuprite" Goa per i fanciani europei di a cultura hippy in u XX seculu primu. Cusì, chì duverebbe cercate quandu vi vene in u nordu di Goa?

Anjuna Beach, Baga Beach, Calangute - ùn sò micca posti ghjustu, ma u centru di u sughjettu di u club. I picculi persone durante u ghjornu, in a notte, rapprisentanu u locu più preziosu in u statu. Tra d'elli, Anjuna hè u più grande è famoso per u so mercatu di lignu, è l'attrachju d'acqua di Calangute. Tutti i 30 km di spiaghjani offerenu tuttu pà l'intrattenimentu: cafè, bars, restaurants cù culle indiana è europea. Partiti di noite ("trans-party") in Goa di u Nordu attruranu un gran numaru di ghjovani di tutta u mondu.

Arpora è Malusa sò un mercatu indianu. Comu regula, i turisti anu spices, souvenirs, vestiti, ghjochi di costume. Arpora principia à travaglià à a notte, dopu à u portu, u mercatu di u ghjornu di Malusa. I sò feri in spiegazione di Fieri, in particulare durante i vacanze. A peculiarità di i mercati di Goa hè a furtuna di bargain, a reduczione di u prezzu iniziale parechje volte.

San Candolim - u centru d'attraimentu architettonici di u Goa di u Nordu. A "Mecca" local hè u Palazzu Costa Frias, a furtizza di Aguada è a cappella di San Luigi. L'architettura lucali hè assai affettiva di u fattu chì l'anziani indiana era una colunia portuguesa. Inoltre, l'amatori di e belli di a natura vèninu quì à pruvà l'spechju inusual - i bianchi d'acqua rocchi, chì ùn trovi micca in nuddu altru. Rest in Candolim pò esse chjamatu più calmatu ca in Anjuna è Calangute.

A voir à Sud Goa?

A parti miridiunali di l'statu hè più civilizzatu, ma dinò più più caru in u spaziu di travagliu. Quì ci vindianu turisti chì si sò famiti pi nun l'ecculi, ma, per contru, un riposu tranquillu. Goa di u Sudu hè oghje chjamatu "Europa indiana": quì quì trovi assai lozi di rispettabili, ristoranti cù a culinaria tradiziunale europea, platti rossi aranichi, entretenimentu standard è esotico.

A citadina di Margao - u centru di u distrittu meridionale di Goa - vi piacevi cun template Budistru è Catòlicu, assai interessanti per sapè è di studiu. Ùn vi scurdate di visità a caverna di Pandava è apprizzate l'antichi fraccevuli di i monumenti buddi. Margao hè ancu u centru di u corpu internaziunale, cusì una bella cumpagnia hè furnita per voi!

Micca da Margao hè a cascata Dudhsagar - una di i posti più espectaculares di Goa. L'altitudine hè più di 600 metri, è trè ghjetti d'acqua putente per un pianu praticamente verticale di pietre. Dudhsagar hè un miraculu straordinaria, ma per vede, i turisti anu da primu à cruciveranu parechji rivi nantu à i carchi di jeeps-off-road. In u parcu, induve hè cascata a cascata, intende ancu à i monos è u pesciu di u lago.

E piantazione Spice in Goa sò un locu unicu. Eccu per parechji anni cresce cumin, curry, canna, claudi, cilantro è assai altri pianti chì sò familiarizamu cum'è cuglietta per l'alimentariu. Tuttu chistu cresce à l'ombra di numerosi cocò, inseriti specie per quì, perchè a maiò parte di sti pianti ùn mancanu micca i raghji diretti di u sole sante. Visitatori à a piantagione sò datu viaghji induve pudete smisiglià è tastate qualcuna spezia, degustate una cena esotica servita nantu à i platti di bambù è u voddu indianu. Tutti i prudutti annantu à a piantazioni sò rispettu à u mediou ambiente.