Palazzo Ferreria


In Malta, assai stili architettoniali di l'edifici sò mischiati, chì dà un charm especial à a Valletta , è à u Statu com'è un ingiru. Unu di i cumpunenti brillanti hè Palazzo Ferrería. I so facciati piacenu i vostri ochji cù a sofistikazzjoni veneciana è stile. Dopu, hà avutu parechji altri nomi Palazzo Buttigieg è Palazzo Francia in onore di e famigghi chì stavanu quì. U bastimentu hè in fronte à l'Opera Reale, micca questu da Freedom Square è Auberge de Castille . Semu dettu chì un tempu era cunsideratu unu di i palazzi più grandi in Valletta.

Storia di u Palazzo Ferreria

In u XIX sèculu era custruitu unu di i palazzi più belli. A so apparizione hè duvuta à i famigghi gemelli Giuseppe Buttigieg è Giovanna Camilleri, in a suttumette di l'anziani, ci era 25 servitori. Parechji estate diventanu finu à u 1947, è in u 1949 era vendutu à u guvernu. In prima, a postu di Palazzo Ferreria era a funderia di l'Ordine di San Giuvanni. A parti di a casa hè stata allughjata cum'è un appartamentu, chì hè issa occupata da u Ministeru di Malta. Oghje numerosi venditi è uffizii sò apartu in a pianta è diversi eventuali sò stati in i palazzi di u Palazzo Ferreria.

Architettura di u palazzu

U cambiamentu di i pruprietarii di u bastimentu abbandunà u so impronta nantu à a so prisenza. Fora, l'edifiziu Palazzo Ferrerìa rememana di u palazzu venecianu, a castagna ligeramente deformata face un prisentatu specialu. Sicondu l'idea di l'architettu, era custruitu in un stilu mixtu, involuttu: eclectic, neogheticu è neoclassicismu, cunigghia a tradizzioni lucali. Accurate windows with latticed shutters traditionally green, massive doors with ornate decorations and neat wooden balconies, situatu in tabby, ùn lasciarà micca indiferente. Allura pari chì a zitella saldà nantu à u barraccone in un vestutu luxuroso è aduprà u cavallu darrì di un pappu. In a facciata di a custruzzione da a parte di a Republica, pudete vedere i braccia di e famiglia à quale appartineva.

Chì vedi in u palazzu?

Quì pudete fà cumerci, in l'internu sò tutti i totari di buttrega è di i vistimenti. Quì pudete cumprà un souvenir popular - u pomo di a porta maltisa. Hè nutate chì per i maltisi custituiscenu un cultu tutale. In u restu di u Palazzo Ferreria organice vultà, induve pudete cumprà e diversità di l'antichi à l'ogetti muderni. In u palazzu pudete visità esibizioni arti. Oghje s'arrovice avvenimenti culturali è religiosi, in più di e lectures è di film. U bastimentu stessu hè interessante cù sculture, incoddu i quattru kontinenti, scala d'ampiezzu accatatutu cù u moltu stucatu, è altre funziunalità di l'architettura di i tempi antichi. Pudete visità ogni parte di u Palazzo Ferrería, fora di i camere di u Ministeru.

Cosa à visita vicinu?

In a vicinanza di u palazzu ci sò assai posti interessanti, per esempiu, vicinu à u Palazzo Ferreria, ci hè a Chiesa di Santa Barbara, è ancu a Chiesa di San Andriu, chì ùn sirve micca solu com'è un sacrughju lucale, ma hè ancu un postu per riunioni in famiglia è di reunione amici. Inoltre, vicinu à u palazzu, ci sò e facilità chì sò impurtante per i turistici - banche, cafeti, ristorante, supermercati. E da questu pudete truvà ghjunghje à facilmente i beddi parchi è di a marina .

Induve hè u Palazzo Ferrería è cumu?

U palazzu si trova trà a strata di l'Ordinariu è a Republica. Pudete ottene u pede da l'stazione di l'autobus centrale in Malta , situata davanti à e porte cità di a Valletta.