Chjesa di a Vergine di a Vittoria


Valletta - a cità più bella, fundata in u Medievu. Oghje Valletta hè a capitale di u statu isulanu di Malta , u so centru puliticu è ecunomicu. U nome di a cità era u cogname di u cavaleri chì a fundau.

A storia di a cità hè ricca è unicu. In u Medievu Valletta hè spessu sottumette di dispiacelli è di guerra, per quessa l'architettura di a cità hè cusì rica in edifici custruiuti per a so difesa è a prutezzione, è cum'è e chiese è catedrale, perchè a fede tutti aiutò à e persone per survie disgrazii è adversità.

U sacru principali di a cità

A più visitata da i turisti hè a Chiesa di a Vergine di a Vittoria in Valletta. Ci hè parechje mutandine per questa:

L'architettura di u bastimentu hè impressiunanti, perchè duvete definite à visitaru quì.

A custruzzioni di a chiesa s'hè fatta in 1566 è hà marcatu a vittoria di l'Uspitaleri annantu à l'invitati in Ottumani. A Chiesa di a Santissima Vittoria di a Vittoria in Valletta fù custruita in cunfurmità cù u prugettu di u fundatori di a cità di l'Ospitalori. Duranti a so esistenza, a cattana cambiò parechje volte: anu crescita, hè stata dicurata è ennobled. Per un bellu pezzu, a chjesa hè stata restaurada, ma per oghje hè apertu, è tutti ponu visità.

Dekorazzjoni interna è interna di a chjesa

A Chiesa di a Vergine di a Vittoria in Valletta hè di pietra bianca. A furna s'assumiglia à un rectangulu regula, assai ristretta è longu. In ogni costu, fora di a fachada cintrali, ci sò anche aghjunti edifizii. A catedrale pò esse divisa in dui corpi, separati da l'altru di una cornisa pinta. À l'aghjustu è à a diritta di l'intrata mette-colonna sò stati fasciati, sopra à l'altri piene un spedinu di medagallo adatu cù l'imaghjini di un sancasteru, quì sopra hè una bella superstruttura. U teppu hè impannatu cù un petit campanile.

Intrudu adurà, pudete vedere un spaziu ristrettu longu cù una volta semicircular è aghjunghje, finiscinu in l'altare. E tradizzioni barocca foru utilizzati da l'autori in u cuncepimentu internu di a chjesa. Impresse a grandezza di e diverse culonnii, sorpresi sculture da a petra, ogni tipu d'oggetti fatti di legnu.

Caratteristiche distinti di a cattidrali

I decoru principali di a cattidrali sò antichi pitturi è murales. Di sicuru, ci sò dinò stampati è imaghjini di sante nantu à l'arbre, ma i più significati è interessanti sò i murals di i muri è u tettu di a chjesa, da parte da artisti famosi.

Una funzione di a Chiesa di a Vergine di a Vittoria in Valletta hè a presenza di l'altari secundari cù u principale. Ogni altare hè festiculemente decoratu, sculture di i santi è i preti si trovanu vicinu.

Informazione pè turisti

A chjesa pò esse visitata ogni ghjornu, da 8h00 a 20h00. Hè devi esse nutatu chì e viaghje duranti u sirviziu sò interdetti, per quessa hè necessariu di sapè in avanzia nantu à l'urdinate di e serviziu di a ghjurnata è a sera.

Per fà à a catedrale, pudete aduprà i servizii di l'autobus città 122, 123, 130, 133 - stop Kastilja.