Insegnante di "Teshchin tongue"

U stessu nomu di u platu pruduce assai u surrisu. Ciò chì vene à a vostra mente? Hè inolvutu, l'insalata hè chjamata "lingua Teschin" per l'aghjettivu, assai pezzi in a ricetta per "passà". Appena preparatu tradiziunale in u veranu da una brunetta, unipochi di maestà facenu da u zucchine, è ripurtate i ristoranti di vegetale, necessitadamente pusatu intra a "lingua" di un tomate, perchè chì guardà l'insalata è i dubbiti ùn anu micca u so nome. Pudete preparà una insalata è cù menu pimienta o l'agliu si ùn hè micca un ghianu. Eppuru, è quelli chì ùn sò micca temerati di a "lingua Teschinogo" - i nostri ricetti, "cù pepite è focu"!

"Teshchin tongue" insalata - ricetta

Ingredients:

Preparazione

A modu più veloce di preparalli l'allevanti di l'insalata hè di pudè fritterà. Questu è fà. Trimate l'albergine di dui costi è mine à l'imbusca, è pateva in pezzi lonzitudine ùn anu più di 0,5 cm d'altitudini è fritterà da i dui albitri in l'oliu vegetale in una padedda fritta. Spread on a plate è di u salinu. Avà avemu priparatu u riposu: feriu l'ova travaglia, fresca, limpia è grilla. U furmagliu fugliatu, alluminatu u so brùchulu, l'uvete, u mayonnaise, squeeze l'alli è intérieure à bè. Finamente tagliate u greensi, mischju cù u salottu, sali, aghjunghje spices. Emprinemu a brunetta - per questu avemu spartutu un riduzamentu in ogni platu è uveraghju in un tubu per chì avemu avutu un rollu. Emu cut off the top of the tomato, sguassate a carne da u mezu è tagliate in taglià micca più di 0,5 cm d'amande. In ogni rotulu aghjustemu una "lingua" di un tomate è mette l'albergue nantu à un pezzu. Scassa nantu à l'altri in tale manera chì a "lingua materna" hà guardatu.

Insalata "Teschin lingua" di courgettes

Per fà una insalata "Teshchin tongue" invece d'arghjentu pudete aduprà u zucchine. Strips di calcarini, circa 0,5-1 cm in grossu, sò ruttati in a farina è u ovu frittu, frittura in una padedda. U riposu hè fatta da maone, cun un pani agghiuncatu è l'agliu, zucchini fasciati, pusendu una "lingua" di tomate è mette nantu à un pezzu. Sè siddu vulete, pudete sprinkle cù un furmagliu rossu o serve nantu à foglie lettuce.

"Insignia Teshchin" insalata per l'inguernu

À l'estiu, quandu hè l'ora di vittimi d'estivi per andà, vogliu ricurdà e tradizione di a nostra aziende - per falla in blanks for the winter. Saladori, salamandoli salate è quelli chì sò i sicreti di fà ricchi diliziosi micca almacenati da e donne. E ancu una insalata preferita da l'ashlera "lingua teschin", pudete appruntate per l'inguernu. Cumu preparanu una insalata "lingua Teshchin"? Vi parvaraghju detallu.

Ingredients:

Preparazione

L'altaggine sò bè ​​ravastu è chjappu nantu à i pezzi ùn anu più ghjudile di più di 1 cm. Sprughjendu cù u sali è feghja fendu vicinu à 2 ore, perchè l'amarezza hè stata annunziata. Allora fritterà in oliu in una padedda. Si preparanu solu salsa: pimenta amara, pezzine dulce rosu, l'agliu hè passatu per un macinatu di carne, aghjunghjenu u zuccheru, l'acitu, 1 vetru d'oliu vegetale è 1 cullenette di soda, mestisce bien. Pudemu l'alogerdi è a salsa in capasti, steriliate da quasi 40 minuti è rotolate. Da a cantità ricunnisciuta di ingredienti avete da esse da 6 litri di frasi d'una insalata da una zucchine "Teshchin tongue", chì site cun piacè manghjaraghju in l'invernu.