Parroti sò infertile parlendu?

A maiò parte di i pussibuli i pussibuli è i veri prupritarii di sti cugliosi cuglioscimentivi è incridibbili si sò interessate in a quistione di cumu insignà u pappagaddu ​​di u infernalu, è s'ellu hè pussibile in principiu. Cuntinuate à dì: una petite hè improbabile per piacevi cun sentenzi longa o cun un scantu privilighjatu di e parolle spiccioli, ma ùn hè sensu per pruvà à turnà u tweet di l'inseparabule in silabuli separati.

In a natura, ùn ci hè micca rappresentante di sta spezia, chì puderanu più chjaramente o menu di e parolle, perchè deve ne fate resu e chiancianu per cumunicà cù i parenti. Per riceve un parlante di l'inseparabule, hè necessariu di cumprà un zitrone è di l'alimentà da u restu di l'acelli. Forsi senti cum'è u pappagaddu ​​hè parlatu à u separatore, ma questu serà u so nome è parechji parolle sini.

Cumu poni i parasiti pappagalli?

A voce di i sicczanti hè surprisingly alto è sonoru, chì ponu causà assai inconvientenza à u propriu è vicine. Hè necessariu di piglià una seria di ezioni è e tecniche di furmazione, perchè a vostra petite cumencia à ghjucà qualcosa altru ca chant, chianciante o chianciante. Una guidana apprussimata di l'azzione vede com'è questu:

  1. Parrots parler infirmutu quandu si prestanu cundizioni vivenu chì sò quasi vicinu à u so habitat naturale.
  2. Questu pezzu ùn hè micca inherente à ripetiri discursu di una persona, ma cù sforzi persistenti è longu, ci hè una chance di insignà l'aiutu di una settimana di parolle sempru, ma u prucessu d'aprenu hè assai longu è cumplessu, è esige a patience è a perseveranza di u patrone.
  3. Nerazluchniki parlate solu s'ellu ùn sò micca in un paru, tamised è caritati per l'attore di u dirittore. In questu casu, tutte l'amore è a tendernità non persente a petite nantu à u patrone, pruvatu d'escemente tutti i modi dispunibuli è novi di attaccamentu à ellu. Dopu un certu periudu di u tempu, a infernali diventa un membru di tutta a famiglia sana. Ùn pruvate à insignà à un pezzu chì vive cù altri rapprisintanti di l'acelli.
  4. U principiu di a furmazione hè necessariu du più tardi chì avè un uccellu di 8 mesi d'età. Lecciate sò durà almenu 40 minuti di ghjornu in u stessu tempu, parechje volte per ghjornu. Avete chì u cantu di l'inseparabile seranu interrotta da e parolle da almenu un annu di questi sforzi, in cuntrastu à i pappagallo wavy , hà capaci di parlà dopu à parechji mesi di furmazioni intensivi.
  5. E parolle chì saiheghju à insignà u inseparabile avè esse pronunsiunate forti, chjaramente è cunsistenti di a quantità massima di vucali "a" è "o". Sempre chì i più minti risultati sò riprultati o se a pet tries, hè necessariu incurzatu cù un pruduttu cusì. A furmazione di a pronuncia di i paroli è i frasi cumposti hè pussibile solu dopu chì a petulugia pronta prononcerà e soe parolle insaccate previamente.

Questa ùn hè micca a lista tutta di cumu insignà u infernaliste per parlà, Perchè tutti i fannijieti di e penne inventa i so metudi d'insignamentu basati nantu à l'osservazioni d'ubligatoriu, studii di cumportamentu, temperament è funzioni di attachete. Ma u peghju obligatu di successu serà l'invistitu cuntenutu da u pruprietariu à l'inseparabile, chì dà a quantità massima di tempu libbiratu è ripetuta ripetizioni di e lezioni enseignement.

Forsi queste hè, avete osservatu tutte e regule è i metudi descrizati supra, seranu capace per vede sapè chì i pappagalli si parranu nzinu, quantu tempu è sforzu di stallà à stu prucessu, è quantu efficace è u cuntenutu u risultatu hè.