Soil for orchids

Per un principianti, primu scontru cù u cultivatu di l'orchidi, ùn hè chjaru cumu chì a pianta pò esse senza un sustrato di terra tradiziunale. Questa ignoranza hè utilizata da pruduttori senza scrupulous di u fiore florale. A cumpusizioni di u terrenu acquistatu per l'orquididi cumprendi a pianta, a turba è l'humus, chì hè assicurabilmente inacceptable per u cultivo di phalaenopsis.

Orchid - una pianta chì in a salvatica vive in arburi è rocci, attaccati à u sustegnu di e razzi aerei. E razzi chì ùn sò micca coperto cù una capa di terra anu un cuntattu cuntinuu cù l'aria, chì migliori influenza a salute di a pianta. Perchè, in a casa, per fà chì a pianta per sia salutata è à pruduce l'abundante fiore, hà bisognu di creà cundizzioni chì sò cusì vicinu à naturali è pussibuli, è cose accettà u solitu per l'orquididi.

Quale terra hè megliu per l'orsidi?

Quelli chì sò piazzate per creà i sti muntagni esotico, per prucessu è l'errore, selezziunate u terrenu propriu, chì hè adattatu à e so piante. Dopu tuttu, e cundizioni di a prissioni ùn sò micca listessi; quarchi cultivate orchidie in un invernu cun una alta humidità, qualcosa in un appartamentu incù un centru rinovu è a currenti. Tuttu tuttu hè riflettatu direttamente in a pianta.

Sè ancu decide di cumprà un primariu prestitu per l'orquídee, a so cumpusizioni si deve esse studiata cun cura in a tenda. Puderia cuntene l'escorchera è u carbugale di u legnu, u risidicamia di felce, nefrolepsi , perlita, fibra di coconinu, ma in nisun casu ùn avete micca a terra in a cumpusizioni. In u embaliu deve esse scrittu chì u territoriu hè pensatu per l'epifita, in particulari, per phalaenopsis.

Ma i veru sapimenti di l'orchidi preparanu a terra sola, senza fiducia di u fabricatore di a salute di i so panni. Quandu sbarcate in u locu tortu, nunda terribleu successu, ma solu à u primu sguardu. Pigliarà di qualchì sei mesi, è a pianta principia à indicà sinistra di a malatia, è traspurtulendu in un terrenu novu si truvà chì u sistema radicali hè danatu. I radichi di l'orchidi sò disposti in una tale manera chì a so testa fora s'assumiglia una sponża porosa. Questa capatoghja hè necessariu per assicurà a mozza da l'ambiente è l'acqua chì hè regada da a pianta. Dopu chì a capa esterna hè saturatu da umidità, a trasfirieghja à a radica di u risiziu, è mantene da ellu stessu, impediscendu l'umidità da evaporà. Sì u mischju di terra è pesu - terra o arghjentu, se nun permettenu l'aria in l'eoreli, è u sictu ùn hè micca asciucatu da un pezzu tantu, cusì una cumpusizioni ùn hè micca bonu per u risultatu di a pianta.

Cumu preparà un impegnu di orquídeu da questu stessu?

Sapendu quale sò adattatu per i vostri orquídee, hè fàciule fà di voi stessu. In u prucessu di spiriminteghja cù parechji custituenti di a terra per l'orquididi, cumpatibulariu micca necessarii sò eliminati gradualmentamente. Cusì, l'eccessu di u muscoghese di sphagnum face à l'accumulazione d'umidità è di u condensatu in a pignatta. Allora, se l'avete aduprà, hè tantu picca. Una eccezzioni pò esse una camara cù a bassu umida, in u quali l'acqua si evapora rapidamente.

Optimum hè a piantazione di orquídei cù un sustrato di scorcia di pino cù una piccula agregazione di tote di poliestirenu. Hè l'arburu di pino chì si devenda per questa pianta. Pudete cumprà in una buttrega, ma hè megliu ùn esse chjara è coglie propriu. L'acquadru pruvede chì deve esse tombatu da un pocu tempu in un forno ben calzu per ammuntarià a microflora indiferente.

In nisun locu, pò esse chjappà nantu à cultivà arburi sani. Solu l'arghjintu chì hè coltu da un arbre mortu hè adattatu. Dopu chì l'scorchera cugliera hè stata in a vostra casa, deve esse bollita durante una ora in a furmazione di furmà a resina è hà tombu l'insetti chì stàvanu in questu. Avà l'azzetta sulcia si deve tagliatu in pezzi maiò è assecatu in un forno cun una temperatura di circa 100 gradi. Dopu à questu, pudete cultivà a pianta in una nova substrata è cresce una splutazione.