Achm cun u furmagliu - ricetta

Un pane di cucina georgiana - achma, hè una pastela multi-strata cun u furmagliu. A pasta pè un pruduttu pruvendu hè coccu di anticipu è solu averebbe usatu per fà un pastellu cù u furmagliu di furmagliu è a so furmazione sussegera. U prucessu tutale piglia assai tempu è hè ingordu. Ma ci hè una bella ricetta alternativa per acacia coccia da u pita bread. Questa pizzetta ùn hè micca assai diffirenti da l'uriginale, è u tempu di coccu ripiglià bellu assai menu.

Cumu faci un paca lavash cun piacè - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Quest un acm hè assai faciule per preparà. Oghje l'ochju in un tavulinu, infundate u kefiru è stiricate u cuntenutu cù un battiu finu à l'uniforme. Ora l'oliu a furmazione per foglie cun un pezzu di mantra e fori incù un lavash per chì l'arghjintu cù un marginu fate nantu à i costi. U sicondu lavash hè struitu in pezzi d'usu à a talla di u fondu di u moltu. U furmagliu Adygei grinded on grater, aghjunghje l'olii, i pani verbi sbattuti è prucede avà à colla l'acupuncture. Spread lavash lavash generously with egg-kefir mixture and sprinkle with cheese. In cima, facemu un di e pezzi di pani di pita, fate tuttu cù a stessa mezche è agitava u furmagliu. Ripetite i strati, finu à quandu sò i so cumpunenti per questu, è poi cuprì cù e colme di culpubbi, aghjunghjini a restante mezcheta di iogurt è u ochju, mette longhi di mantra à u tulume di u pruduttu di u pruduttu è mandi à l'asci.

Perchè achma serà moltu quaranta minuti à 185 gradi, perch'ella hà fattu cunsacore è fugliate.

Comu coccia lavash cù acmu è u furmagliu di furmagliu è di casgiu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

A ricetta per l'accusione di culinaria cun u furmagliu di furmagliu è a castagna hè identica a quella descrita più chjaru cù cambiamenti pezzi. Fà stu pezzu è ancu più faciule. In a tazzuletta cù iocu pigliemu dui ova è mette ancu furmagliu farina è casgiu. Aggiuncenu i paniioli piccati è u sali à u gustu. Un lavash hè incisu in taglioli di talla arbitrarie, è u sicondu hè allughjatu sanu.

Lavash entero guardemu in a forma oleosa, sighendi li vaddi à impiccà. Dopu avemu sprezzatu u primu livellu di u riposu è cogliu cù pezzi di u sicondu lavash. Repetite i capiglii, finu à quandu ci hè u pane di pita è l'impuretta, aghjunghje u pruduttu cù viliddi pienghjanu è u ciclu cù una mistura di l'ova restante è a crema agria. Amparemu in tutta a superficia di u pruduttu di u pruduttu di mantra, è mandà à l'asciarru finu à una crosta crosta in un furna pre-caliade à 185 gradi.