Dough for belaya

Bielorussia di tudisca sò stati amori in u mondu di u mondu solu per l'alimentariu frescu, ma ancu grazia à una pruvedura dulce: arba fina è cruciere fora. Avemu da amparà cusì à cottà a so massa di oggi, basatu nantu à e ricette sottu.

A ricetta per a prova per vaccini

A pasta di vaccinati difiere d 'altri variità in l'absenza di levitu. A so ricetta hè adattatu per a cose espresso, perchè ùn ci hè bisognu à aspittà, finu à chì u lèvitu hè attivatu, è dopu chì a pasta sarà più di una ora.

Ingredients:

Preparazione

Prima di fà una pasta di belyash, a farina deve esse purga da ridegà di quattru pelliculate è saturà u pruduttu cù l'ossigenu. A manna bruttissima funnule è batte cù l'ova, aghjunghje una bonna pezza di salitu. Dopu a mezcla di uovo, fate u kefiru casanu è aghjunghjendu a soda. Per sughate una soccia ùn ci hè bisognu, postu chì l'acidu lattice di kefir farà di stu travagliu.

Dopu avemu omigliatu porte di farina prutata prima in porci. Amegghinu a pasta liscia è l'elasticità, mette in un pappaggiu grezzu è coperta cù a tilapia. Demu a pruvà una meza ora per andà, è da seguità à a mudelli di belaya.

A ricetta per una prova nantu à l'acqua bianca

A ricetta di sta prova hè adattatu solu per a preparazione di belyashas, ​​ma ancu per i pezzi fritti.

Ingredients:

Preparazione

Siftemu a farina. U levitu spedinu acqua calda (pò aghjunte un pocu di zuccheru per una attivazione più intensa) è ponu attivà per 7-10 minuti o finu à chì a superficie di l'acqua hè cuparta di scuma.

Pigliate 3 tazzi di farina tamanta è aghjunghje a soia brutta, uovo, una cullizzioni di salinu è una sughjura di levitu. Amassi a cullera è lasciarà à vinuta in calde per 1 ora. À a fine di u tempu, pour un'antra vetru di farina à u panellu è mischjà una pasta suave, più elastica è moltu. Lasciate per andà per altru 30 minuti, senza scurdà di coperà cun una sicugna, per ùn diventà gastru. ora da a prova avucatu hè pussibule moltu u magnificu beljashi.

Massina fina per u sorbizzu biancu nantu à u levitu

Ingredients:

Preparazione

U lìcciu calciu da un pocu sopra à a temperatura di l'ambienti è sguassate da u focu. A temperatura di lattighja hè assai impurtante, postu chì hè u prucessu di "rivoluzeà" u levitu chì depende di questu, se a temperatura hè insufficente - i funghi di levadura ùn sò micca attivati, è si anzamente altu - moriri.

In u caldo caluritu, dissolvi una cullizzioni di zuccheru, sarà un sustrato nutriente di levitu. E benedisciute inserisce "i culpriti di un triunfatu" - levitu. Avemu aspittatu finu à chì a superficie di u latte hè cupartu cun un "cappuccuni" spumante caracteristicu, indicatu l'attivazione di levitu (in norma ùn dura più di 10-12 minuti).

Siftemu a farina è mischjà cù u sali. Avemu un ovu in a farina, pour a solu suluzione è l'oli vegetale. Emu mischjianu una liscia è elàstica, ma fermate, pasta. Se necessariu, l'ammontu di farina pò esse ridutta o crescita, tutta di a so umidità. Dà a pasta di cullà, coperto cù una spugna, 1.5 ore, dopu chì pudete aduprà per u scopu propiu.

In questa reçette, u latte pò esse sustituitu sicuru cù iocu o iogurt, ma u ligame hè sempre diluutu è attivatu in acqua calda, 30-40 ml perchè sarà abbastanza.