Spicy festive hominy - incredibly delicious

Mamalyga (mămăligă) hè un pezzu tradiziunale specificu da a farina di granu in tradizioni culurante u Moldava, Rumena è Occidentale. Piatti simili di farina di corne, cumuni di u Caucasu, sò disposti una cosa diffirenti. Prima di a scuparta di l'Amériel è di a splutazione massiva di u corzo, omily fu preparatu da u millet.

Certi pirsuni chjamanu mouton mammalianum, chì hè fundamentalemente incorrectu, perchè l'omily hè pusatu com'è pane (o potagghiu di polenta hè preparatu da u granu di granu). About mamalyga: "pani ebilati, un filu di cuteddu" (ditagliu populari) - cut hominy cun un filu strettu.

Preparate stu platu in u petannu (preferibile cù un fundu rondo) cù un bancu di stufa di tippu (o tolikushki).

Spined omily festive piccante

Ingredients:

Preparazione

Pudete cose hominych in modu diffirenti. A maiò spessu, a farina hè speduta in acqua fogera, seguitata da un muvimentu durante u prucessu di coccia. Un metu più interessante hè cunnisciutu da parechji: prima, a farina hè calcina pocu, seguita da l'aghjunzione di l'oliu cun cuntinuvisi cuntinui. Allora raccumannava cù l'acqua fogera e fogghiu, aghjunghje, parechji volte in acqua di ferita.

Mamaliga - u platu hè quasi mistique (a coccia tradiziunali retrocede à l'attività rituali associata cù mitosu solidu), cusì ponu accordu in u pusitu positiu. In bonu bisognu 2 persone - (ideale, a muggheri, datu hominy - un platu di famiglia): unu di elli vi guardate u cuddaru durante l'appacitatu.

Cumplrennu in u coltore di a farina di granulosa è calcine durante 3 minuti, cuntinuannu cun sputola di lignu. In u scumparutu quandu u caldonu cù l'acqua. Quandu a farina hè calcinata è secca, aghjunghje spices secs, salini è cunfundini bè à u caldereule. Scappiamu un oliu di girasole, cuntinuà à imbulighjà. Deve esse una mistura, in cunsistenza chì s'assumiglia a rossi umdi. Doppu 5-8 minuti, calisciu tuttu nantu à u focu medium-high, cuntinuannu à mischjà. Allora l'acqua in u kettle sò furzuta.

Avà u momentu più impurtante. Unu di quelli chì anu prisentatu in a cucina tenenu u calderemu cun ferma manu (per certu usamu mittens o potholders), mentri u second participante in u prucessu purga l'acqua fogera da u foglie è à u listessu tempu cun l'altra mano hà travagliatu vigorously l'oliu spicchitulatu prestatu è a farina di farina cun un agitadoru. Stir several times with great care from the edge to the center and put the calderron on the fire. Varim, parechji volte addentamenti acqua fogera in porghjechi è muvimenti, per 15-20 minuti. Prima u vulume aumenta, in seguita cum'è principia à diminuite qualchì ligate.

U sicondu mumentu cruciali. Grabbing è tennaru a Kazan cù e mani, l'agitava è averghjia in diverse direzzione in modu chì a mummy mamma hà cuminciatu a pozzu pocu sottu à i mura, è da rapidamente è brusgiamente tornanu à a tabella di fugliate di staciosa. Sù senza allibili di a cima, strantulannusi, piglià u caldera. Eccu, l'autru hominych hè un simbulu di u Sun. Si in u corpu di a mammalia in u prucedimentu di siparazioni da i mura di l'insoppiscenzi culu ci sò furmati, l'avemu ottinutu è cogliu a mamaliga cun una bagnu limpia - lasciemu entre 10-15 minuti. Taglià tumbatu l'omily nantu à una porzaria allungata da u filu di cuttuni biancu.

Mamaligu hè sirvutu à una tavola cù cracklings, crema agria, forme o casgiu cottage. Inoltre, l'osse casani (pagliaghja piccula nantu à l'ossu), pepite affumicata o bacon, platti stewed, marinatu o pezzi fritto, funghi, variate insalati da viti freschi è / o vegetale stewed (givec, lecho, etc.) sò ancu servuti. Ancu ponu esse diventatu solu una salsa di picculu fridhe di u maritu, greens è, sicuru, un vinu Moldavu incomparable, rakiyu di frutta o u brandy di uva.