Paprikash

U Paprikash hè u plat di u carne di carne in Ungheria. Questu pezzu divinni duranti l'epica di u Imperu austru-húngaro. A causa di a pusizioni geografica favorevule è u mistieru di assai tradizzioni naziunale è culinariu, a culle austro-húngara sviluppa assai interessanti. A cunfusione di i plantezii naziunale hà da aduprà à novi gustos è, assai culuriti è à u listessu tempu cun prefettu. Un papaveru Unghju hè una sopa spicca, piccante è riccu di pollulu. A sopra tradizionale paprika hè spessu preparata da i vacche domestici, chì furnianu u platu cù un gustu più intensu. Di sicuru, à u tempu presente hè più crescente (in particulari pà i residenti urbani) per aduprà perti di u gaddinu è / o petti per fà u papigallu. Oghje, paprikash hè priparatu micca solu di u pollulu, ma ancu da carne di porcu, viteddu, cordellu è ancu fish.

Purtativi

Allora, paprika, a ricetta hè tradiziunale.

Ingredients:

Preparazione:

A carne di pollame hè lavata, secca cun un napkin limu, cunfittata di salitu è ​​pimentau, cut in cubi chicchi è frittu in una padedda in oliu vegetale nantu à u caldu elevatu à un bellu sfondate d'oru, scumpressate a carne da u panu è per un pocu tempu avemu dicitu. In a listessa fritta nantu à u fruttu di grassu frittu sbuchjatatu è cipolle finamente finite, freschi freschi sgabati cù una fuglienza curta. Aggiunna u pimentu rossu è u paprika, un brou di pollulu. Portanu u cuntenutu di i dui panci. Aggiuncenu i pumati, u paprika è i pezzi cut in fette. Ùn vulemu fraccionarii nantu à u caldu bellu, per chì u liquidu chjude. Aduperu per separà, passemu nantu à una padedda secca una farina pocu (finu à u cambiu di culore simplici) è aghjunghje in a crema agria. A carne finita sarà pienu cù a salsa resultanti. Una volta torna quasi prestu à foglie. A staghjone cù l'agla chopped. Fighjate a papizzasha sottu a tapa di 15 minuti.

Cumu per serve papaccias?

U solitu pagliaghji di polli sò sirvuti cù verdi, dumplings (dumplings), cù patate, fagioli è / o pasta. Pudete ancu serve una insalata verde.

Sò pozzamile di u pollulu, u vinu hè megliu di sceglie u tavulu rosatu o biancu, se da viteddu o d'agnellu - poi rossu.

Opzioni circa

Pudete cibu un gustu papizzasi da carne di maiale. In a tradizioni culurante austru-húngara, porch hè un pruduttu assai usatu. U calculu di i prudutti hè nantu à a stessa cosa, cum'è cù chicken o viteddu, è a tecnulugia hè a stessa, ma avete bisognu di extinguisce purcina per uns 20 minuti. Pudite aghjunghje u pezzu dulce rosu, tagliatu. Quandu si aghjustò ùn hè micca minatu per aghjunghje un vinu pocu ligame à a carne, cusì a carne sarà più pruduttiva è più licata.

Pudete puru pozzu forti di pisci, - ùn hè micca assai una opzione classica, ma assai diliziosa è tigna. U pezzu per stu pezzu si usa sola d'acqua dolce (a maiò spessu pikeperch). A diffirenza di a paprika curretta hè chì i pezzi sò stati primi stufati in un pancu, è poveru abbitatu cù una salsa preparata di crema agria, cipolla, farina è paprika. Allora aghjunghjite un vinu pocu vinu biancu à u pane è stufa per un pocu più di minuti. A cena Gourmet hè prestu!