Satsivi da u turcu in georgiano

Satsivi da u turcu hè una tradizione diga à i pollettini tradiziunali in una fragranza salute georgiana. Sì avete qualchissia parte di a carcassa in manu, ùn abbiate micca a chance di pruvà sta platu tradiziunale.

Satsivi ricetta da Turchinu

Ingredients:

Preparazione

Turchina (carca entera o parte selezione) hè colata in una paneta è chinu d'acqua. Coglie l'uccellu durante una ora, peri puliticamenti a scuma da a superficia di u brou di pollo . Pusendi l'avanguage poultry in una padedda è frittura à una crustata, dopu a quale aghjustemu a carne da l'ossu.

U calchinu frescu è sguassate u grassu da a superficia, cambià u grassu à un pane è frigge nantu à a cipolle picca finu à trasparente.

Nuts are ground in farina chì utilizanu una licenziale o un macinacciu di cafè. Aggiunate à u farina u ziferanu, u coriandro piccatu, u salinu, u pimienta, u canna è u culu. U mischju resultanti hè spartu in u cullighjatu di legnu è misturciatu finu à a furmazione di gruel. Aghjunghjite a terra di l'agghiu à uniformità.

Piglionemu à u focu una puchina cù 3 litri di brou, dissolve in elli un fele di nocci è una cipolla fritta. Aggiungi u puddastru in u satsivi è aspittà d'aghjustà u mischju per fucale novu, dopu à quale rimettimu u platu da u focu, aghjunghjenu un zuccaratu fasciu di granaghju è serve u pane à a tavula.

Cume satsivi da u turchinu cù castagne?

Ingredients:

Preparazione

Stuff the turkey with cold water and put it on the fire. Coglie l'ave, eliminendu a scuma da a superficia, durante una ora. A scinza piace hè sbulicata da u focu, cutatu in pezzi identitarii è u caldo hè coccu à 250 ml.

À l'oliu vegetale calatu, si fritemu a cipulite finu à trasparente, fate u pezzu di l'uccelli à a cipudine è d'aspittà d'aspittà, finu à quandu sò bianchi.

Tagliate a intrecciate in a farina cun una macinagghia o un licunzificatore di carne, è poi di pezza cù l'agliu, cilantro picatu è caldo. Aggiuncenu u zucchero-suneli u ziferanu, u ziferanu, è pozzu alluttà u puddastru cù a cipolla. Avemu u platu in forma calurosa o fridda.