Strudel viennese

Sorpresa è mintà a vostra famiglia cù un postu cusì cusì cun pappagallo finamente chili. Oghje vi daveremu micca senza ciò chì micca di cocre un strudel tradizionale viennese!

Ricetta per strudel viennese

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

Cù cun u strudel viennese? Allora, pour a farina in un tavulinu, fate un poveri acqua calda, intérieure a torta è a latte funnuta. Agghiaste tuttu cun appendate cù un battiu è mestisce a pasta forti. Dopu questu, facemu un bagnu da ella, grease it with vegetable oil, wrap it in a film è lasciate durante 1 ora. Questa ora ci lavamu manghjà, fate cù fette, fassi u zitellu di limonu è aghjunghje pasciuti cù l'amanduli. Crumb u pane biancu fritta finu à u ruddy. U pani bè sbattie nantu à a tavula, è poi struisce una stanzu finita in una farina spugna. Lubricate u caprudu cù u butta funnuta, da a crema agria, sprinkle with breadcrumbs è distribute u pezzu, agghiunendu canna è u zuccheru. Adupratu una bagnu in tuglate a pasta in un rotulu è a mette nantu à una bande d'un pagliatu oiled. Agghiastru strudel di manzini vieneses for about 45 minutes in a pre-furnished. Allora pigliate currettamente, friddu, dàchjule è pienu u serve à a tavula.

Ricetta per strudel viennese cù manzili

Ingredients:

Preparazione

A ricetta per a strudel di u vinu viennese hè assai simplice: i cashi sò struciati in una licenziale, è i manzili sò lavati, processati è tagliati. Allora pigliammi i cavergini è intrecciate u fruttu in cubbi. Dopu quì, frittate oltre 1 minutu in burru, è da quì scumpressate i casci, mischjà è sguassate da u pianu. Aghjunghje à u cani di u cani, u zuccaru, i vilillinu è cunghjistendu cun perfetta tutti. Mentre chì u riposo remplisce, preparanu a pasta di bocca. Demu avemu sprezzatu nantu à una tagale di tovagliu, sprinkled cù farina, è strapata in una strata fina. Sprinkle on top with breadcrumbs, si diffenderu u riposu è anu spartu cun una cullette. Piglia a pasta in un rotulu, frette i verni è di sparà a prughjetta di u baking. Mandemu u platu à u fornu è aghjunghjite un strudel viennese fattu di pasta di sopra cù manzili à una temperatura di 200 gradi per 30 minuti. 5 minuti prima di u fini l'overscateràmoschendu cù u biancu è l'arburuchju sottumessi à u fornu.