Stile di "stile"

Hè stata bella, elegante, ma individuali è luminoso - un descrizzione lògica per ogni zitella. Questu era sempre u casu, è in l'anni forties di l'ùltimu seculu, e chjucchi più valenti, disgrazziatu cù a grisizza di a robba sovietica , dicisu à un esperimentu mudernu - a creazione d'un stilu unicu, vivu è affirmante di vita. In quelli ghjorni, a moda in l'stile di "stile" hè statu dictautu da i carusi nazziunali americani. U so motley, ma micca insipidi vestiti, carricati di pusitivi, furzò per a scurdà di a ruina di l'esercitu di a post-guerra. L'"stile" di u mudernu di a moda hè stata vultatu à una manera di vita chjesa cun una paleta di colori brillanti è stile inudelli.

Funzioni di stile

Se considerate u tradottitu tradiziunali in u stilu di stile, i vestiti ghjùnghjenu prima. In quelli mudelli, a cima hè spessu appiicata, è u fondu hè voltu, multilingua. L'espansione di u vestitu in l'stile di u stile retro hè assicuratu da parechji povyubnikami, chì sò fatti di tessili di culori cuntrastanti. In vista di u vestitu un povyubnik bright - piquant detail, attentatu l'attinzioni. A fascia in stile di stile permette à i zitelli parranu culi di slender legs. Addition à a culura di l'imaghjina hè u culore di i tela. Benvenuto à i stampi pittorescenu (lunettes, strisce, fiori e grandi fiori), cuntrastanti di decoru.

Oghje, no tutti i fashionista sanu di vistimentu di stile, perchè u piccu di a pupulazione di l'imagine brillanti hà in u passatu. Tali robba sò più apprupriati per parties tematichi, ceremonii di tieġ stilizati. Per creà una imatge in questa stile, hè vientu cuntene à parechje regule. Prima, u vestitu deve esse agituleghja, cù una disfatta puffy, manichi-lanterni o senza elli. Un corpu strettu cù draperi è straps anchi hè accoglie. U più splendide u culore di l'indecente, u megliu. A longità classica di a fuglietta o u vestitu hè à u ghjinochju, ma ùn sò micca limite strette. À a festa di u ghjovanu, pudete aduprate un vistitu ultra-short. Per i raggiuneri chì eviteni prughjetti prufessiunali, i stylistenti cunsigliemu di sceglie curretta vestiti di siluura, ma cù una decorazione cuntrastanti in a forma di ruchie, pizzi, flounces. Una gran addestrazioni serà un corpu largu, chì pò esse ligata sottu un corpu cù un corpu.

Attenzione à accessori!

Per creà una figura in l'stile di "stile" avarà bisognu di una varietà di ghjuvedi è ghjoume di costume, chì ùn deve micca cresciutu à u lumi di u culore di l'indimuniatu. Eppo, si in u zuccadoru sò culpiti massimi, belli brillanti è pulelli enormi. Add extravaganza aiutà aiuto chapeus stylish, bjosi largu brillanti, belli è scarpi cuntrastanti. Hè vultà in caccia è una piccula fugliale cù una corpu largu o embrague. In quantu à i scarpi, allora qualchissia in l'altru classicu cù tacchi alti faria.

A cura particulare deve esse pagata à i capelli di i donne in u stilu di stile , chì devenu esse tridimensionale, ma à u listessu tempu simplicità è senza pretensioni. A "babette" classica hè una solu bisogna. Hè abbastatu per separà una standa, u capeddu restu per vindà in un pezzu slicedu è bellissima attraparata cù una corda, per punch together with studs. U toccu finitu hè u lacatu per rimpiccicà l'estilu. In hairstyle-style hairstyles sò spessu usati, ma a cera larga cumunu completamenti è cumplessu l'imagina. Per aduttisce una parrucchiera, hè pussibile hè taped, un cuddaru culore o un arcu.

Per creà un preparazione tematica, bisognu di una basa tonale di un piume luminoso, un beccu negru di scritturi di freccia, voluminosa mascara è liparzu scarellu. Questu hè u casu quandu pudete furnisce l'eccessi, impussibule in i imaginnii cumunali. Bright debe deve esse una manicura in u stilu di stilig, chì pareva spettacularii nantu à unghie studette.