In quale paisanu hè inventata a fioritura?

U subject básicu di u vestidore di a donna stylise hè un spettaculu spettaculu. U pruduttu prublema è in modu strettu è scrittu à u stessu tempu. Avete mai pensatu nantu à u paese in quale hè stata inventata a fala di u luglu? In questu articulu pruponemu a so storia.

Storia di una fantasia di pencile

Parechji moda ùn mai pensà chì d'unni vinni l'idea da creà un pezzu universale di vestitu. Ma a storia di a pencile hè interessante, fascinante è incredibile.

U analogu di u mudellu hè u vestitu di Ms. Berg in Francia. In u 1908 distanti, era invitatu à diventà a prima donna in u mondu per esse un passageru in un avianu. U vulutu avianu a divintari stòricu. Quandu i vitture di u pianu hà guadagnatu, un prublema hà sviluppatu: a fala di Ms. Berg hà iniziatu à espiuzzà e so gemme - chì era un scandalu. Ma ùn era micca persone - hà attaccatu una fabulosa lucchula per l'oscatura cù una corda. Per via di u risultatu, u volu era culminatu, è una fotografia rapprisentante à a Mrs. Berg in questa forma vutaru in u mondu.

Questa hè a storia di a creazione di una fiorita ùn finita. Noto una photo cù u Paul designer Poiret di Berg. Era quellu chì hà cusitu u primu mudellu di a fiorta. U pruduttu era cusì cusì intrequenu chì e zitellu svilupparu un passaghju especial, chì diventò un analogu di u mudellu.

Cù l'iniziu di e guerri mundiale, ci era scassessa di tissuti, cusì decisu di scurcià u pruduttu à u ghjinochju. Allora a storia di a moderna penne di punta. In u 1940, hè statu prisintatu in una forma chì hè sempre popular. U designer era Christian Dior stessu.

A so versione di a fugliione diventa un clàssicu, cagiunendu l'amore di tutti l'astri di u cinema. Piacenu articuli chì l'avè Gardner, Betty Page, Grace Kelly, u simbulu sessu Marilyn Monroe è inimitable Audrey Hepburn, Sophia Loren è altri. Times fubbe, ma l'interessu micca sparitu. Trà i famosi famosi di i tempi muderni, a più spessu in tali robbi pudete vede Angelina Jolie, Karin Roitfeld, Eva Longoria, Kim Kardashian è Michelle Obama.