Ioga - u prisuttu d'un lione

Questu postu hè improbabile di esse realizatu in i gruppi di ioghi di gruppu, perchè ùn hè micca "sviluppu generale", ma u più chì hè, u mira. Pudalizendu a pratica d'un lione in i io, ùn si ponu cura di malati grigia, malatie respiratoriu, u bad breath. Regule u danu esse postu, puderete suviere l'arruganti nantu à a faccia, rinfriscenu salivazione, migliurà l'audizione è a voce.

In l 'attrezzu di lionu, apparinate ligamenti di a gola, i musculi di a faccia, u collu è l'abdomen. Pudete ancu ridivanu di a siconda barbara, sulluzzate a tensione di i cordi vocali di i duttorii, cantori è annuncieri.

Asana hè indicatu per u stress , malatii di l'attitudi respiratoriu supraniore, difetti di parlà.

Hè bisogna à esse elettu: l'attu di un lionu o simhasana ùn hè micca necessariu per i persone chì ùn soffrenu micca di e praticà. Hè assai utile in angina, ma se ùn pudete "vanta" di a so prisenza, hè megliu per gastru tempu prufittuamente per altri asanas.

Technique d'esicuzzioni

Cusì ùn sia micca infundate, fate u lione posanu.

Acepta una postura stabilita, cum'è queste sieghjani in turcu, o, per sapori più avanzati, pudete metà in una pose di half lotus. Pudete dete e so mani nantu à i vostri ghjinochji, finamente più bassa è apri i dete. Dopu quì, piglià un respiru seriu è in contu forza cumminciò a tirà a lingua nantu à l'exhalazione. Questa crea una tresa particularmente forte in a gola, chì cuntribuisce à u supplyu di sangue di questa zona. U bastone nantu à a dentru ci vole à pressu à u pettu.

Allura, si piglianu una pose di diti aperti, ci pusau e so capelli è pressedà u ​​coddu à i so pits, chjusura i so ochji. Inhalatu è, sopra l'exhalazione, avemu pigliatu a lingua è li tirava finu à u mandru.

In questu casu, avete bisognu à attentu à i seguiti sottiliati:

Pudete simplificà l'esercitu facendu à pusà nantu à una sedia. Questu serà assai utile à quelli chì l'anu pigliatu à un gruppu di contraindicazioni à simhasana - in i malatie cumuni, a so mobilità povara, i feriti di i ghjinochje.

Per esempiu, in un bodyflex, a postura di u lionu si prisenta nantu à e persone, o nantu à e so pezzi mità, cù e mani in i maletti.

U lionu pose hè un esercitu specificu in u iocu, chì pò aiutà veramente aiutu in u trattamentu di e malatie, è quì. Per disperse di u malu sopratuttu, ùn avete micca bisognu di praticà a yoga diligently per parechji dicennii, fate a simsana ghjornu per parechjimi simane.