Turcu nazionale turcu

Invece ancu chì i vestiti naziunale di Turchia assorbutu assai stati occidintali, postu chì cunfini fermu cù i paesi occidintali, questu ùn impedisce chì Turchìa mantene a so identità tradiziunale da una influenza aggressiva occidentali, affannatu a so identità. Pigliate l'elementi basi di l'attire Turco.

Elementi di i vestiti Turchi

Sharovars appartene à l' stile di unisex , cumu si trovanu usati d'omi è donne. Prudutti di costumi fatti di tela fina, necessariamente draghjusi è decorati cun un patronu cumplessu. A so funzione hè in una forma più larga cun limite cunfinatu nantu à i turmidi. E roba naziunale turca, solu per i pantaloni, include una cammisa longa è sbagliata. In regula, l'omini vestitissimi di cammisa in i pantaloni, ma e donne pusonu un vistitu longu cù i so camiceri, più com'è un caftan luxuriu. E vistiti similari eranu tutte e una manica longa è curta. Hè strappatura cù un sbracatu, è u capicucallu era postu nantu à ellu. Per a costruzione di e roba di a naziunale di u turchinu usavanu telessi, cum'è museli, tafettu, sita, velitu è ​​brocade. I fiori e scarpi di l'ornamenti naziunali sirvutu com'è adornamenti.

Turchinu Turchinu Naziunale per e donne

Prima di prisintà in a società, a donna hà duvitti una pânaja (longa robba à i tacchi) è un velu chì cupria a cuda, u collu, u pettu è parti di a faccia. Ci hè da nutà chì i carchi eranu chjusi solu da e nobili. À u tempu, l'usu di battiri, chì sirvìanu in u locu di l'outerwear. Ùn avianu micca i foglia, ma cù un fasciu o cintura.

Influenza occidentali hà fattu l'usu di tessili fiurali in vestitu naziunale. Chadra issa era fattu di materiale trasparente, è i vestiti di casa venenu un scollu. A moda include un fazzulettu, chì era attaccatu à i maletti è affezionatu cù un broche di metallo. Inoltre, grazii à i tendenzi occidentali, i sputichi è u curdusaraghju aparicuti.