Moda di u XIX sèculu in Inghilterra

U principiu di u XIX sèculu hè marcatu da u cultu di l'antichità. A moda incù i tunizzii (shmizy) di muslin o lino fina. E lu legislaturi di questu direzzione era Inghilterra. Era à i so gustu chì l'Europa imitò u XIX sèculu.

Moda di donna di u XIX sèculu

A principiu di u seculu, vistimenti di stile antica - shmiz - sò purtati cun un scogliu profundo è una cintura assai inchjata, a fasa si cunceva cù belli rotulates longu, si ne turnà in un trenu. Ma a moda hè passinosa, è in 1810 u trenu scorri, l'escaduto hè ridutta è a larga di u vestitu hè aggratu. In ogni casu, questi ligneti ùn anu micca per u clima duru di parechji paesi. È in Europa di u XIX sèculu, una moda per l' Imperu si vestemanga longa è un scicculu ridottu si prisenta. Anu eranu stati tessili più peschi - sita è di velvete.

Cu l'avventu di u tronu di a Queen Victoria in Inghilterra, un novu periode hè iniziu, chì fù chjamatu l' era victoriana . À questu tempu hè un ritornu à i corsethi è e fala larga. Ma qualchi invulnerie in a moda inglesa del seculu XIX èranu - era una manica sputumina, forsi u più magnificu in a storia di a moda di i donne. A siluetta di u vestitivu cuminciò à s'assumiglia à un hourglass - una fabulosa falda in una crinoline, una stretta "curretta", una magnifica manica. L'era vitturiana hè ancu chjamata l'epica di u Puritanisimu è a moda di a seconda mità di u XIX secolo cumpresi vestiti sordi, chjusi è stati chjusi è incù cazzini di cordisi, bè è ridelli. Solu a faccia è e mani puderanu esse apertu. Ancu s'è sorte senza guanti è incantevuli hè struitu l'altitudine di impropriety.

Dopu à a morte di Victoria era una revaluazione rapida di i valori. I cambiamenti significati anu avutu in a moda di donna. À a fine di u XIX sèculu, ùn solu l'Inghilterra, ma ancu in tuttu l'Europa, hà inclatu un fiancu. Ma solu di reemplazarllu rapidamente hè solu un vestitu strettu cù una faldella minima. Ci hè un interessu in etnicu è u vestitori d'inglesi hè chjucatu cù tracci cù motivi indiani. Un bisognu hè un umbrella chì pruteghja da u sole - un tributu à pale, "alabastru" di a pelle.