Victorian style

L'estilu Vittoriu è e tendenzi basi inherentanu sò stati stabiliti in u mondu aristocraticu da a Reina d'Inghilterra - Victoria. A Regina intrì in u tronu bastatu, à l'età di 18 anni. Hè assai probabbli, questu era l'urighjini di u novu stilu in inglese, chì hà influituu micca solu u sessu fair in l'Inghilterra, ma ancu s'innamora incù tutti e donne in u mondu. Inoltre, stu stile unicu hè oghje popularu.

L'elementu principalu di u stilu Vittoriu in vestiti hè u corsete. U scopu principale di u corset hè l'uppurtunità di dà a figura femminile una forma seducente chì rifletti a forma di l'aranciu di sera. A cintura hè strinte stretta cum'è possibili, è sfascià a forma di i malati è a feminità generale di a figura. Bastamente, in l'era di vestimenta vitturiana, un numeru sguassà di i corsetini sò stati fattu di cuttù è di linu. Inoltre, e donne era ancu in vestiteur - crinoline, chì, in regula, hè stata fatta di tessili naturali, usando ceppi made di stufa di acciaio. A so fascia hè stata apposta da e donne in u vestitu per dà a so forma di campanile.

U stilu di l'era victoriana

Tutti i vestiti è e faldescenu erani più ghjuvuli di u cintura. Fabrics da quali u vestiti di e donne anu fatta era cusì suffertu è esclusivu. Spessu era di sita, mohair, alpaca, satin, terciò è satin. Per fà un vestitu cù un stile Victoriana, hà pigliatu assai di u tempu è u sforzu.

Oghje, belli neri suvi è bianchi, è vistimenti stilivi rougheri in blu è rougesu cù parechje tipu di cordone, faldes fugliali , è corsets fermamenti stinchi sò assai attrattivi è di moda. Blùsichi di velvete è di serra cù motivi di enceczu è embroideri sò oghji l'elementi principale di vestiti vitturiana. Lacy finish, principarmenti fatta di cuttuni.

A stizza di l'estilu Vittoriu sò cunfinati affissati. Inoltre à ghjornu, camicie di Victorian usanu un mantellu rilivutu è liggeru moltu spessu. I ornamenti, quì sò selezziunati in un tonu cù un vestitu cumbatte. Questu si appiice à i aranelli, colgante, braccialetti è altre accessori. Un locu spéciale hè occupatu ancu cù aneddu Goti decorate cù pedichi preziosi.

Cumu pudete carattarizemi vistiti di u stili di l'era vittorina? Prima di tutti, sò sti telessi naturali di alta calidad. Hè senza dì chì l'usu di i materiali sintesi ùn sò micca permessi. A preferenza hè datu à a Cachemire Noble, satin luxuriante, di sita delicata è aristucratica. Siconda, significatu spéciduve in i condecorazioni di u stilu Vittoriu hà una decoru eleganti è grande forme. Inoltre, i corsets sò un attributu obligatoriu. Una altra condicione obligativi di u "stilu reale" hè a multilingua. Cusì, una cumminazione di parechji cose è tessili diffirenti, una varietà di texturizati chì anu sustituitu in un scopu di culore di culore - hè una stunning image moderna per ogni nanna.

Apri a stili Victorien hè simplicità sìmulu. Prima di tuttu, hè distinatu da culpiti altuni è ghjaboti. A secunna funzione principale di i vestiti moderni vitturiana è a siluette: corset tightened, fughje faldes è manichi, assai ruches. A terza peculiarità di l'estilu Vittoriu sò i culori rossi è vividi. Quandu si mostra u più recente collections da u couturiers di u mondu di u mondu, l'articulu di i vitorini cuntinua u cuntenutu u rìguru giustu cù robba più sofisti- cata è luxosa.