Perchè vene utile?

Kostyanika - una pianta perenne cù bè ravioli, chì anche ancu propietate mediciale, ma gustosu cum'è granu.

Chì ci hè bagnu bagnu?

A cumpusizioni di l'arbureti di baia incù parechji sustanzi utili. Tra l'elli:

In a medicina famigliali, questu beratoghju hè spargiate. Di e foglie è i frutti facenu calde.

A pedestra d'ossa hè un agente calmante. Decoctions da a pianta i reduci u calore. Hè assai utile à e persone chì anu da anème, aiuta ancu aiutà à rinfurzà e mura di i vini è purifite u corpu di toxine.

I propietati utili di i boscchi di foresta sò stati connattati à i nostri babbi. Spessu usanu di stomacu, affucatu, irregularità menstruali. I infusioni da sta pianta eranu utili in malati catarrhe è cistite .

Inoltre, l'osse aiuta quandu:

In a medicina famigliali, i razzii, i foglie è i baga sò utilizati. U zuccaru di frutta di a pianta elimina u colesterolu da u corpu.

La medicina tradiziunale ùn ferma micca e fiducia i pruprietariu mediali di sta pianta. In ogni casu, sicondu e numerosi esperimenti di i monjos Tibetani, u granaghju hè unu di i pianti più utuli in a terra. Ùn hè solu usatu in a medicina non tradiziunale. Hè ancu spessu usata per l'alimentazione: facenu cunfine, salutti di carne, castagne, gelatina , tè.

Hè pussibule di sustegnu un bellu pezzu per l'utilità di i bistisciti, ma e so qualità medicinali sò parlate di u valore di stu bacca per l'omu.