Cumu surviglià a morte di u sposu - u cunsigliu di un prete

Quandu, cusì un parcorsu per ellu stessu, u cuncepto amatu hà mortu, pari chì a vita si svolge senza significatu. E ancu s'è avete vintu in u matrimoniu per parechji anni, partenu da a so eredi, hè difficiule d'imagine quantu campanu senza un spiritu kindredità. In questu casu, u cunsigliu di u sacerdotiu vi aiuterà per capiscende a surviglia a morte di u vostru maritu amatente. Dopu tuttu, comu hè cunnisciutu, quandu una persona sia in l'annivaria, i parenti in a terra, aiutà à aiutà à u Paradisu in ogni modu pussibuli.

Sacerdoti sacerdote, cumu per surviglià a morte súbita di un maritu amatu

  1. A persona fallecida fermamente necesita a cura di e persone vicinu à quellu chì si sò firmatu quì nantu à sta terra sinuali. Ogni pigliavamu ricordate di qualchì persona, una persona ùn sparisce micca. Hè una ànima immortabilita, ma seppu duranti a so vita ùn era micca credevule, per esse per surveghjà a so morte, ci vole cunzidramentu currettamente a so ànima. Prima di tuttu, ùn cascanu micca in pienu etere. Dopu tuttu, u scunfortu hè unu di i 8 pecatelli mortali. Se tu permettenu di mette in a vostra alma, in u forme voce in questu.
  2. Pruvate a calmà, tutte e vostre forza, l'amori à u poviru mortu, posanu in prichere . Finu à u 40 ° ghjornu, prege. Questu hè necessariu per a to ànima è per l'anima di u vostru maritu.
  3. Ricurdativi chì dopu a sta vita nantu à a terra, certamenti truvate cù a vostra spouse, perchè pensate chì si valenu una bona vita dopu a vostra morte. Ùn si scurdate di cagiunati eccessivi, lamenta à u mumenu sò incompatibile cù l'Ortodosia. Olvidà u dulore. Ùn serà micca uttene un oghjettu o un omu chì hà amatu à u mondu altre. Ricurdativi chì u sposu hè vivu, ma vive cun Diu.
  4. Scrivite una nota è sacrificiu in u tèmpiu per a pace di l'ànima di u cunjetu. Ovalho più è dumandate à u Signore per aiutà in questa difficultità perda. È sta regula ùn hè micca applicata solu à a quistione di manera di surviglià a morte di u sposu à una donna à una età, ma ancu per una vedova giovane. Ricurdativi chì a vostra vita in sta terra ùn hè micca finita. Hè necessariu di crede in l'Altìssimu è cuntinuà à vive, à ralegri in ogni ghjornu.