Idea Assoluta

A duttrina di l'idea assoluta di Hegel hè un passu impurtante in a filusufia di dialettu. Hè Hegel era un rappresentante di u flussu di l'idealiste objettivu, è hè da stu puntu di vista chì avemu duverà cunceta u so cuncettu di una idea assoluta.

L'idea assuluta di Hegel in Filusufìa: Trè parte di l'insignamentu

Parlendu di l'insignamenti di l'Hegel, ùn ponu aiutà à turnà à u so sistema integral di l'idealiste objettivu, chì l'autore di l'assulenza assuluta facia una divisioni in trè parte fundamentali:

  1. A scienza di logica. In questa parte Hegel descriva un certu spiritu mundiale, à quale ellu dà una "idea assoluta". U spiritu hè primariu, è hè u precorsu di a natura è tuttu.
  2. Filusufìa di a Natura. Questa hè a seconda parte di a dutture, in chì Hegel chjamà a natura secundaria à u principiu spirituale. Se ùn vanu micca troppu profundu, a natura hè veduta com'è l'autenticità di l'idea assoluta.
  3. Filusufia di u spiritu. In questa parte di u so travagliu, Hegel rivisiona a so tiuria è diventa una idea assoluta in un spiritu assolutu, è ricunniscianu finalment a primacità di l'immateriale nantu à u materiale.

In l'insignamenti di Hegel rimarche bè a natura idealista è a vuluntà d'ordenà tutte e cose porttendu i cuncetti di primariu è secundariu.

Idea Assoluta

Hè mpurtanti capisce chì l'idea assuluta ùn hè micca un cuncettu staticu, perchè l'essenza di a filusufìa hè chì l'idea assoluta di Hegel principia è si sviluppa, mossa. Ùn ponu esse micca quellu chì quellu chì contradicassi i cuncetti di a metafisica (in fattu in questu casu tutti i cuncetti sò cunsiderati separati di l'altri). L'approcplinu dialittali hè basatu annantu à trè principessi più impurtanti, chì, secondu a Hegel, furnisce u sviluppu di una idea assoluta:

Hè questi i principii chì sferiscenu nantu à a teoria generale di u sviluppu. Prima di ellu, nimu hà cunsideratu i cuntraddizzioni da questu puntu di vista, è questu hè un avventu principalu. Hè a idea di cuntradizioni interna chì hè sempre cunzidiratu unu di i forze più impurtanti.

Questa idea, chì pareva idealista, hà in fatti un significatu raziunatu profiticu, perchè u prisuttu di questu pudendu turnà à qualsiasi cuncetti di filusufìa è scienza naturali. U metu dialittali permette abbiari a sustituzione di conceptu simplici per più cumplessu, sviluppu versu l'accumulazione è l'aprofundimentu di significati. Cusì, in a storia, pudete piglià assai muderni, vede a so vita suciale in un prucessu evoludu.